مدیر کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره چهلم فیلم کوتاه تهران خبر داد؛حضور بیش از 6 هزار مخاطب در نخستین روز جشنواره فیلم کوتاه تهران

محراب محمدزاده مدیر کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره چهلم فیلم کوتاه تهران از حضور بیش از 6 هزار مخاطب در نخستین روز جشنواره خبر داد.

به گزارش جهان سینما به نقل از ستاد خبری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، محراب محمدزاده، مدیر کمیته اطلاع رسانی چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در رابطه با استقبال بی سابقه از جشنواره چهلم گفت: بسیار مفتخریم که در چهل سالگی جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و نخستین روز برگزاری را با حضور پر شور خانواده سینمای کوتاه ایران و علاقه مندان به سینما آغاز کردیم و امیدواریم بتوانیم با توجه به ظرفیت های موجود و محدود و این میزان استقبال به خوبی میزبان تمامی هنرمندان، مهمانان و تماشاگران جشنواره باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال تماشاگران، سانس ویژه همزمان را در نظر گرفتیم و سانس‌های فوق العاده داشتیم تا کسی از دیدن فیلم کوتاه جا نماند.

وی افزود: در روز اول جشنواره در بخش‌های مختلف نمایش رقابتی و جنبی و نشست‌های تخصصی بیش از 6 هزار مخاطب در جشنواره حضور داشت که این نشان از بازگشت دوران رونق به جشنواره های سینمایی است.

محمدزاده در ادامه به اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی 40-20 نیز بیان کرد: در بخش نشست‌های تخصصی هم سالن 12 پردیس ملت میزبان هنرجویانی بود که از پیش ثبت نام کرده بودند، اما با توجه به تقاضا و استقبال هنرجویان فروش روزانه تک نشست‌ها نیز در محل برگزاری به طور کامل انجام شد و این سالن نیز بدون ظرفیت خالی برگزار شد، امروز نیز این روال ادامه دارد.

وی در پایان عنوان کرد: تقاضایی که از تماشاگران عزیز داریم این است که پیش از مراجعه به محل برگزاری جشنواره رزرو بلیط خود در سایت آی تیکت را انجام دهند، لازم به ذکر است که  به دلیل استقبال بالای مخاطبان در محل جشنواره حداقل ۳۰ دقیقه قبل از شروع سانس در سالن حضور داشته باشند چراکه عدم حضور تا ۱۰دقیقه قبل از نمایش به معنای انصراف تلقی خواهد شد. البته در صورت دیر رسیدن؛ برای تماشای فیلم به سالن‌های جایگزین راهنمایی خواهند شد.

چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار 27 مهر تا 2 آبان 1402 در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *