در جلسه معاونت امور استان‌ها و جشنواره‌ها با مدیران دفاتر استان‌ها مطرح شد؛مهدی آذرپندار: بودجه ۱۸۰ میلیاردی مصوب شورای عالی سینما است

مهدی آذرپندار، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در نشستی با مدیران و سرپرستان دفاتر سینمای جوان عنوان کرد: بودجه ۱۸۰ میلیاردی مصوب شورای عالی سینما است.

به گزارش جهان سینما به نقل از ستاد خبری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران؛ مهدی آذرپندار، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در نشستی با مدیران و سرپرستان دفاتر سینمای جوان گفت: دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران اگر تولید نداشته باشند، گویی هیچ عملکردی نداشته اند.‌ گاهی در تهران ۷۰۰ نفر مراجعه کننده داریم تا فقط در کلاس‌های آموزش انجمن سینمای جوانان ایران شرکت کنند. سوال اینجاست چرا هنرجویان، کلاس‌های انجمن سینمای جوانان را شرکت می‌کنند؟ مسئله این است که آموزش انجمن متصل به تولید است؛ اگر آموزش شما به تولید وصل نشود دیگر انجمن سینمای جوانان ایران نیست و می‌شود دانشگاهی که تعهد به تولید اثر ندارد.

وی ادامه داد: این فیلمساز است که قدرت ما را بالا می‌برد؛ به هرحال شما باید همه مسائل را بدانید و اگر در مسائلی نقص وجود دارد من از شما عذر خواهی می‌کنم و می‌توانم بگویم ما جشنواره را در شرایط سختی برگزار کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: در حقیقت ما در ادامه سال، سال شلوغی را خواهیم داشت. برای مثال اردوی‌های فیلمسازی و جشنواره های منطقه ای را داریم و درحال برنامه ریزی مسائل دیگر هستم. البته مهم تر از همه این‌ها برگزاری آزمون فیلم‌سازی است که شخصا این اتفاق برایم مهم است

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران درباره بودجه‌ای که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دفاتر انجمن اعلام کرده است گفت: توافق نامه‌ای داریم که در آن بودجه‌ای به مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان اعلام شده است و سال گذشته شورای عالی سینما آن را تصویب کرد که بیش از یک سال تصویب آن طول کشید. امیدواریم واریز آن به زودی اتفاق بیافتاد و تجهیزات خود را در دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران را ارتقا دهیم.

چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۲ در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *