تمدید مسابقه فیلمنامه‌نویسی «مدرسه‌ای که می‌رفتم» / بیش از ۲۰۰ طرح به فارابی رسید

فراخوان مسابقه فیلمنامه‌نویسی بنیاد سینمایی فارابی برای گرامیداشت شهدای دانش‌آموز جنگ رمضان و دانش‌آموزانی كه در تجاوز آمریکایی ‌صهیونی به مدرسه شجره طيبه ميناب به شهادت رسيدند، تا پایان عید قربان – ۶ خردادماه – تمدید شد.

به گزارش جهان سینما به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، طی روزهای گذشته بیش از ۲۰۰ طرح برای مسابقه فيلمنامه‌نویسی «مدرسه‌ای كه مي‌رفتم» در سامانه بنیاد سینمایی فارابی به ثبت رسیده است.

این مسابقه فیلمنامه‌نویسی، طرح‌های «درباره كودكان» یا «برای كودكان» را شامل می‌شود که با موضوع دانش‌آموزان شهید و مظلوم جنگ رمضان به‌ویژه دانش‌آموزان شهید میناب، به نگارش در آمده‌اند.

بنیاد سینمایی فارابی با توجه به درخواست‌ علاقمندان، دریافت طرح‌ها را به مدت یک هفته و تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۶ خردادماه، تمدید کرده و از اهالی سینما و عموم متخصصان که به صورت حرفه‌ای در زمینه فیلمنامه‌نویسی فعالیت می‌کنند، دعوت می‌کند تا طرح‌های خود را برای بررسی جهت شركت در مسابقه، در سامانه خانه فیلمنامه بنیاد فارابی به نشانی https://script.fcf.ir ثبت کنند.

طرح‌های رسیده در فرایندهای مختلف که در فراخوان به تفصیل اشاره شده است، بررسی و در نهایت آثار برگزیده توسط فیلمسازان یا فیلمنامه‌نویسان برجسته انتخاب می‌شود. همچنین جوایزی در قالب قرارداد خرید رایت فیلمنامه به برگزیدگان اعطا خواهد شد.

شرکت در مسابقه تنها از طریق تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال آثار به سامانه خانه فیلمنامه امکان‌پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *