مدیر گروه سینمایی هنر و تجربه در حاشیه حضور در پردیس سینمایی ملت مطرح کرد؛آمادگی هنر و تجربه برای نمایش فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم کوتاه تهران

محمد طیب مدیر گروه سینمایی هنروتجربه با حضور در چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به تعاملات گروه هنروتجربه با انجمن سینمای جوانان ایران اشاره کرد و گفت: ما در گروه هنر و تجربه این آمادگی را داریم تا بسته‌ای از بهترین آثار جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را اکران کنیم.

به گزارش جهان سینما به نقل از ستاد خبری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، محمد طیب، مدیر گروه سینمایی هنروتجربه در حاشیه حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران گفت: ما در گروه سینمایی هنر و تجربه از آثار کوتاه واجد شرایط و خوب باکس‌هایی را برای نمایش آماده خواهیم کرد.

او درباره همکاری با جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران عنوان کرد: پیش از برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ما یک جلسه‌ تعامل در جهت هم‌فکری با آقای مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران داشتیم و مقرر شد یک بسته از فیلم‌های برتر کوتاه سال‌های گذشته جشنواره را برای نمایش آماده کنیم که کارهای آن انجام شده است.

مدیر گروه سینمایی هنر و تجربه افرود: در صورت موافقت فیلمسازان، برترین‌ فیلم‌های چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را به این بسته اضافه خواهیم کرد تا عرضه شود.

طیب با تاکید بر اینکه امکان ما در گروه سینمایی هنر و تجربه برای حمایت از فیلم‌های کوتاه با فراهم کردن شرایط اکران در سراسر کشور صورت می‌گیرد، ادامه داد: طی ماه‌های گذشته میزبان نمایش بیش از ۱۰ فیلم کوتاه در گروه هنر و تجربه بوده‌ایم که این مسیر را در شش ماه دوم سال ادامه خواهیم داد و شرایط برای برگزاری نشست‌های نقد و بررسی را فراهم می‌کنیم.

او درباره چرخه اقتصاد فیلم کوتاه از طریق نمایش در سالن‌های سینما گفت: در شرایط کنونی نمی‌توان چرخه اقتصادی فیلم کوتاه را مناسب دانست چراکه آثار با رویکرد کسب تجربه تولید می‌شود و نمی‌توان به چرخه اقتصادی آن دل بست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *