فصلنامه «سینماحقیقت» به فیدیبو رسید

علاقه ‌مندان به سینمای مستند، می‌توانند فصلنامه «سینماحقیقت» را از سایت فیدیبو دانلود کرده و مطالعه کنند.

به گزارش جهان سینما به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، شماره تازه فصلنامه «سینماحقیقت» که به مناسبت برگزاری هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» منتشر شده بود در سایت فیدیبو قابل دسترسی است.

در این شماره سرمقاله ای به قلم محمد حمیدی مقدم نوشته شده است، سعید مروتی روزنامه‌نگار و منتقد در یادداشتی به نام «آیین و آیینه» به چرایی برگزاری جشنواره سینمای مستند پرداخته است، در میزگردی با حضور محمد شهبا، آرش خوشخو و حامد شکیبانیا، مرتضی کاردر روزنامه‌نگار به بررسی وضعیت تولید و نمایش آثار در جشنواره سینماحقیقت پرداخته است. علی عمادی روزنامه‌نگار در پرونده ویژه این شماره به بررسی روندی پرداخته که جشنواره «سینماحقیقت» طی کرده است. معرفی و نقد چند مستند شاخص هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت»، معرفی جشنواره‌های مهم مستند جهان، گفتگو با مصطفی شوقی درباره مستند بحران از دیگر بخش‌های این شماره است.

شماره 21 فصلنامه «سینماحقیقت»، 160 صفحه است و صاحب امتیاز آن مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است. علاقه‌ مندان برای دانلود نشریه به این لینک مراجعه کنند:  https://fidibo.com/book/168931

قیمت این شماره در فیدیبو 30 هزار تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *