حضور پررنگ مرکز گسترش در جشنواره فیلم فجر/ 4 مستند در 4 فضای مختلف

مستندهای «ستارالکلاسیکو»، «قوی‌دل»، «خانواده خلج» و «آخرین کوسه نهنگ» تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی به بخش مستند چهل و دومین جشنواره فیلم فجر راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، «قوی دل» ساخته علیرضا فراهانی و تهیه‌کنندگی سعید الهی درباره مردی است که درگیر پرونده خون‌های آلوده می‌شود. «خانواده خلج» ساخته مریم الهامیان و مصطفی حاجی قاسمی درباره زنی است که می‌کوشد مشکلاتی که بانک برای مرغداری‌اش به وجود آورده، پشت سر بگذارد.  نمایش این دو مستند در هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» با استقبال فراوان همراه بود.

«ستار الکلاسیکو» به کارگردانی هادی شریعتی درباره ستار مهرانی سوارکاری است که زندگی جذاب و پرفراز و نشیبی دارد. «آخرین کوسه نهنگ» ساخته رامتین بالف که موضوعی درباره محیط زیست دارد، تماشاگر را با آبزیان و موجوداتی که در دریا زندگی می‌کنند، آشنا می‌کند.

هفت مستند در این دوره جشنواره فیلم فجر در بخش مستند روی پرده می‌روند. مستندهای تولید شده در مرکز گسترش، مضامین و فضاهای متفاوت و متنوعی دارند و نمایش هر کدام در جشنواره «سینماحقیقت» مورد توجه قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *