پیام مهدی آذرپندار به شرکت کنندگان در آزمون فیلم‌سازی:شما قدم در مسیر سبز سینمای ایران گذاشته‌اید

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در بخشی از پیام خود به شرکت کنندگان در آزمون فیلم‌سازی گفت: خوشحالم که قدم در مسیر سبز سینمای ایران گذاشته اید و ان‌شالله با همت و پشتکار شما و تلاش اساتید و مربیان انجمن سینمای جوانان ایران، حضور امروز شما نویدبخش آینده درخشانی برای سینمای ایران باشد.

به گزارش جهان سینما مهدی آذرپندار، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران همزمان با برگزاری آزمون فیلم‌سازی در سراسر کشور به به شرکت کنندگان در این آزمون پیام داد:

با سلام خدمت داوطلبان گرامی شرکت در دوره فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران

عرض خیر مقدم خدمت آن دسته از هنرجویان عزیز که هنر سینما را برای بیان والاترین افکار و عقاید خود انتخاب کردند.

بایستی به شما تاکید کنم که امروز، اولین گام شما برای‌ ورود به یک مسیر دور و دراز اما در دسترس است. مسیری که فیلمسازان بزرگ سینمای ایران آن را پیموده اند و امروز بر قله سینمای ایران و جهان نشسته اند و البته بخشی از آنها در این مسیر به عنوان مربی و استاد انجمن سینمای جوانان ایران همراه شما می شوند تا شما هر چه بیشتر با این هنر الهام بخش عجین شوید.

مسیری که تلاش و ممارست شما به خدمت استعدادتان در می آید و ثمره آن «سینما» همان عنصر رسوخ کننده بر جان ها می شود.

اما سینما برای نشستن بر جان هنرجویان نیازمند آموزش نظری، مهارت‌آموزی و تجربه عملی است و این مهم از این ایستگاه آغاز می شود؛ موسمی سراسری در ایران عزیز و بزرگ که امید است با فراهم آوردن عدالت آموزشی و تلاشی برای فراهم کردن فرصت برابر استعدادیابی قرین شود تا از بین علاقه مندان به سینما، نوابغ فیلمسازی کشف و پرورش یابند.

خوشحالم که قدم در مسیر سبز سینمای ایران گذاشته اید و ان‌شالله با همت و پشتکار شما و تلاش اساتید و مربیان انجمن سینمای جوانان ایران، حضور امروز شما نویدبخش آینده درخشانی برای سینمای ایران باشد.

موفق و پایدار باشید‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *