بیست‌ودومین جلسه از فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه برگزار می‌شود

فیلم‌های کوتاه «انسان»، «سریشوک»، «خوناب» و «هاکاتی» در بیست‌ودومین جلسه از فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه، با حضور مهرزاد دانش اکران، تحلیل و نقد می‌شوند.

 به‌ گزارش جهان سینما به نقل از روابط‌‌‌ عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، بیستمین‌ودومین جلسه از هشتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز دوشنبه 27 شهریورماه 1402 با نمایش 4 فیلم کوتاه ایرانی در پردیس سینمایی بهمن برگزار خواهد شد.

در بیستمین‌ودومین جلسه از فصل هشتم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌ کوتاه داستانی «انسان» به کارگردانی محمد پوستین‌دوز، «سریشوک» به کارگردانی صمد قربان‌زاده، «خوناب» به کارگردانی مجتبی قاسمی و «هاکاتی» به کارگردانی مژگان آقاداودیان به نمایش در می‌آیند.

در این رویداد مهرزاد دانش، منتقد و مدرس سینما، به‌ عنوان کارشناس جلسه بیست‌ودوم، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده به گفتگو می‌نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

سعید هاشم‌زاده، به عنوان مجری-کارشناس این جلسه از فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه تهران حضور خواهد داشت.

«انسان» به نویسندگی مهدی عزیزی، کارگردانی و تهیه کنندگی محمد پوستین‌دوز تهیه و تولید شده است.

«سریشوک» به نویسندگی صمد قربان‌زاده و اتابک بخشور، کارگردانی صمد قربان‌زاده و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر ارومیه و اکرم خوشوقت پیر تهیه و تولید شده است.

«خوناب» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی مجتبی قاسمی تهیه و تولید شده است.

«هاکاتی» به کارگردانی و نویسندگی مژگان آقاداودیان و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر تهران تهیه و تولید شده است.

بیستمین‌ودومین جلسه فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز-پخش رویش، دوشنبه‌ 27 شهریورماه 1402 ساعت 15 در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

مخاطبانی که در هفته‌های گذشته پاتوق فیلم کوتاه تهران حضور داشته‌اند، حتما کارت ورود به سالن را همراه خود داشته باشند.

حضور برای تمامی علاقه‌ مندان آزاد و رایگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *