تولید فیلم کوتاه؛روایت یک قصه فانتزی و اقتباسی در «نسبتا خوشبخت»/ اتمام فیلم‌برداری

فیلم کوتاه «نسبتا خوشبخت»، اولین ساخته مهران حیدری، پس از ۸ جلسه فیلم‌برداری به میز تدوین رسید.

به گزارش جهان سینما به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، تولید فیلم کوتاه «نسبتا خوشبخت» به نویسندگی و کارگردانی مهران حیدری و تهیه‌کنندگی پریسا پورمشکی، پس از ۸ جلسه فیلم‌برداری در تهران و با مدیریت کیوان محسنی به پایان رسید و هم‌اکنون مراحل پس تولید را پشت سر می‌گذارد.

عطا مجابی نویسنده و کارگردان سینما، به عنوان مشاور کارگردان و طراح تولید، همراه این فیلم کوتاه که قصه خود را در فضایی فانتزی روایت می‌کند، بود.

این فیلم کوتاه، اولین تجربه کارگرانی مهران حیدری است که اقتباسی آزاد از داستان کوتاه «یک جور زندگی» به نویسندگی فرناندو سورنتینو است.

حسین حسینیان، در این فیلم کوتاه نقش آفرینی کرده است و ترکیب سایر بازیگران «نسبتا خوشبخت» را پوریا احمدی، محمد کول آبادی و  بهروز رئیس پور تشکیل داده‌اند.

عوامل فیلم کوتاه «نسبتا خوشبخت» عبارت اند از:

نویسنده و کارگردان: مهران حیدری، تهیه کننده: پریسا پورمشکی، مشاور کارگران و طراح تولید: عطا مجابی، برنامه‌ریز: علی زارعی، منشی صحنه: غزال غلامی، مدیر فیلم‌برداری: کیوان محسنی، طراح صحنه و لباس: حمیده رسولی، صدابردار: ایمان اصفهانی، طراح و مجری گریم: جلال امیری مرند، دستیار اول فیلمبردار: ستار گودرزی، دستیاران تصویر: حسین شباهنگ، آریا یزدی و یوسف جوان، دستیار صحنه: نوید آقاجان پور، دستیار صحنه و لباس: آرین حسین‌زاده، گروه کارگردانی: احمد صمیمی و پوریا احمدی، جلوه‌های ویژه میدانی: حمید بیاتی، فیلمبردار پشت صحنه: علی شعبانی، عکاس: عرفان دادخواه، تدارکات: فرزاد نباتی، مدیر تولید: حسین شاهیوند و مشاور رسانه‌ای: محمد کفیلی.

لازم به ذکر است، مهران حیدری دیپلم خود را در رشته هنرهای نمایشی گرفته است و در رشته تلویزیون و هنرهای دیجیتال در مقطع کارشناسی تحصیل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *