نوزدهمین جلسه از فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه برگزار می‌شود

فیلم‌های کوتاه «نشنیدن»، «آمریکا»، «برف نو» و «گندم» در نوزدهمین جلسه از فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه، با حضور بابک خواجه پاشا اکران، تحلیل و نقد می‌شوند.

 به‌گزارش جهان سینما به نقل از روابط‌‌‌ عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نوزدهمین جلسه از هشتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، دوشنبه 30 مردادماه 1402 با نمایش 4 فیلم کوتاه ایرانی در پردیس سینمایی بهمن برگزار خواهد شد.

در نوزدهمین جلسه از فصل هشتم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌ کوتاه داستانی «نشنیدن» به کارگردانی احمد صمیمی، «آمریکا» به کارگردانی علی‎‌یار راستی، «برف نو» به کارگردانی مصطفی ربانی و «گندم» به کارگردانی هاشم مرادی به نمایش در می‌آیند.

در این رویداد بابک خواجه پاشا، نویسنده و کارگردان سینما، به‌ عنوان کارشناس جلسه نوزدهم، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده به گفتگو می‌نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

سعید هاشم‌زاده، به عنوان مجری-کارشناس این جلسه از فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه تهران حضور خواهد داشت.

«نشنیدن» به نویسندگی هما پارسا و احمد صمیمی، کارگردانی احمد صمیمی و تهیه کنندگی نسا کربلایی تهیه و تولید شده است.

«آمریکا» به نویسندگی و کارگردانی علی‌یار راستی و تهیه کنندگی احسان رسول‌اف تهیه و تولید شده است.

«برف نو» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی مصطفی ربانی تهیه و تولید شده است.

«گندم» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی هاشم مرادی تهیه و تولید شده است.

نوزدهمین جلسه فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز-پخش رویش، دوشنبه‌ 30 مردادماه 1402 ساعت 15 در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

حضور برای تمامی علاقه‌ مندان آزاد و رایگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *