بازدید معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور از خانه خلاق فارابی:خانه خلاق باید خلاهای فناورانه سینما را پر‌کند

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور ضمن بازدید از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ با حضور در غرفه خانه خلاق و نوآوری بنیاد سینمایی فارابی در جریان فعالیت‌ها و اقدامات این مجموعه تازه‌ تاسیس قرار گرفت.

به گزارش جهان سینما به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور ضمن بازدید از غرفه خانه خلاق و نوآوری بنیاد سینمایی فارابی در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ جلوه‌های ویژه بصری را از عوامل جذابیت آثار سینمایی برای مخاطبان دانسته و با تماشای بخش‌هایی از فیلم «گل‌های باوارده» که از این تکنیک بهره بسیار گرفته است، گفت: به نظرم خود عظمت حمل و نقل تانکرهای نفتی جدا از قصه و دیگر ویژگی‌های یک فیلم به تنهایی می‌تواند برای مخاطب سینما جذاب و دیدنی باشد.

وی با آرزوی موفقیت برای مرکز تاره تاسیس فارابی در امور نوآوری سینمایی عنوان کرد: امیدوارم خانه خلاق فارابی با مدیریت دکتر جوادی که خود فردی خلاق است، بتواند اقدامات اثرگذار زیادی را در حوزه فناوری سینمایی به سرانجام برساند. از نهادی مثل فارابی که بستر مهم تولید و پشتیبانی از سینمای ایران است انتظار می‌رود در دوره جدید فعالیت خود نیز بستری برای تحولات بزرگ باشد. ما در زمینه تکنولوژی سینما ضعف‌ها و خلاهایی داریم که می‌تواند در ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان به ویژه با مدیریت هزینه تولید و در عین حال افزایش کیفیت جبران شود.

خانه خلاق و نوآوری بنیاد سینمایی فارابی برای اولین بار در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ حضور یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *