انتشار فراخوان «المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران»؛آموزش رایگان فیلمسازی به نوجوانان سراسر ایران

فراخوان دوره‌های آموزش رایگان «المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران» منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی «المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران»؛ انجمن سینمای جوانان ایران با هدف ایجاد فرصت برای نوجوانان علاقه مند به فیلم سازی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی ویژه «طرح المپیاد نوجوانان» کرده است. این دوره‌های آموزش فیلمسازی به صورت رایگان و ویژه نوجوانان در سه مرحله مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برگزار می‌شود.

دوره مقدماتی المپیاد شامل آموزش مجازی رایگان با حضور استادان مطرح به صورت هفتگی در لایو اینستاگرام المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان برگزار خواهد شد. در این سطح از دوره، هنرجویان بعد از برگزاری 30 جلسه آموزش، برای ورود به مرحله دوم باید در آزمون پایان دوره شرکت کنند. منتخبین این آزمون با حداقل شهریه در دوره تکمیلی حضور خواهند داشت.

دوره تکمیلی المپیاد نیز به صورت دوره‌های تخصصی برای هنرجویان منتخب برگزار می‌شود. هنرجویان حاضر در این دوره باید دارای ایده و طرح اولیه فیلم‌نامه باشند.

در دوره پیشرفته نیز  هنرجویانی که مرحله دوم را با موفقیت به پایان رسانده‌اند، طی آموزش‌های عملی اقدام به تولید فیلم پایان دوره می‌کنند. پس از بررسی آثار تولید شده نوجوانانی که آثارشان مورد تایید قرار گرفته باشد در پنجمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان شرکت خواهند کرد.

مدرسان کارگاه های المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران معرفی شدند

جمعی از هنرمندان و سینماگران در کارگاه‌های رایگان و مجازی پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران تجربه های خود را به هنرجویانی از این نسل منتقل می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، سعید پوراسماعیلی، ساعد نیک ذات، پویان شعله‌ور، عطا مجابی، حافظ آهی، حامد سلیمان‌زاده، نواب محمودی، فریبرز آهنین و حسن شبانکاره هنرمندانی هستند که به عنوان مدرس تجربه‌های خود را با نوجوانان و هنرجویان حاضر در کارگاه‌های فیلمسازی پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران در میان می‌گذارند.

کارگاه‌های آموزش فیلمسازی پنجمین دوره المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران در مرحله مقدماتی به صورت رایگان و از طریق اینستاگرام این رویداد و انجمن سینمای جوانان ایران با شناسه های کاربری @olymp.film.fe و @iycs.ir برگزار می‌شود.

گفتنی است مجموعه کارگاه‌های مجازی و آموزشی المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران به همت معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری یونیسف از سوم اسفند ماه روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ در جریان برگزاری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *