عیادت رییس سازمان سینمایی از محمد کاسبی

رییس سازمان سینمایی به عیادت محمد کاسبی بازیگر سرشناس و پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون رفت.

به گزارش جهان سینما به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی معاون وزیر و فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی به همراه قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات و یزدان عشیری مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی در منزل محمد کاسبی حضور یافتند.

رییس سازمان سینمایی در این دیدار با اشاره به سابقه طولانی حضور محمد کاسبی در فیلمهای ارزشمند، گفت: آقای کاسبی سابقهای طولانی و روشن در ایفای نقش‌های متفاوت و جذاب در ژانرهای مختلف تاریخی، دینی، اجتماعی، دفاع مقدس و طنز دارند و این نشان از توانایی‌های ایشان برای حضور در آثار گوناگون دارد.

محمد خزاعی با توضیح اینکه آقای کاسبی از بازیگران محبوب و از افتخارات این عرصه هستند، تصریح کرد: ایشان کارنامه پربار و تاثیرگذاری در آثار فاخر چهار دهه گذشته دارند و مردم ما خاطرات خوبی از حضور ایشان در این آثار دارند.

خزاعی در این دیدار برای این هنرمند پیشکسوت و گزیده کار، آرزوی عافیت و شفای عاجل کرد و برای هر گونه کمک و مساعدت برای بهبود و درمان وی اعلام آمادگی کرد.

محمد کاسبی از هنرمندان مطرح سینما و یکی از پایه گذاران حوزه هنری است که در فیلم‌هایی چون: بدوک، همسفر، زنگ‌ها، پناهنده، حمله به اچ 3، ماه و خورشید، دایره سرخ، براده‌های خورشید، مریم مقدس، دنیای وارونه و… ایفای نقش کرده است. کاسبی برای ایفای نقش متفاوت و هنرمندانه در فیلم «پدر» به کارگردانی مجید مجیدی موفق به دریافت جایزه از جشنواره فیلم فجر شد و برای فیلم‌های: «بدوک و دیوار» هم نامزد دریافت جایزه جشنواره فیلم فجر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *