با همراهی همایون ارشادی و هوتن شکیبا؛خوانشی تازه از «دوازده مرد خشمگین» روی صحنه تئاتر

نمایش «دوازده» به کارگردانی رامتین کیان‌پور از یکشنبه 20 شهریور در عمارت نمایشی سیمرغ روی صحنه رفت.

به گزارش جهان سینما به نقل از  روابط‌عمومی نمایش، «دوازده» عنوان نمایشی است که با طراحی و کارگردانی رامتین کیان‌پور و تهیه کنندگی علی کیان‌پور روی صحنه رفته  و روایتگر داستان یک قتل و قضاوتی است که پس از آن ذهن گروهی از افراد را به تسخیر خود در می‌آورد.

متن نمایش‌نامه «دوازده» برگرفته از فیلم  سینمایی «دوازده مرد خشمگین» نوشته رجینالد رز محصول 1957 آمریکا است که در فضایی متفاوت اجرا خواهد شد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «پسری ۱۸ ساله به جرم قتل پدرش متهم می‌شود و دوازده نفر اعضای هیئت منصفه باید برای گناهکاری یا بی گناهی او تصمیم بگیرند.»

بازيگرانی که در «دوازده» نقش آفرینی به ترتیب حروف الفبا عبارتند از رضا برزن، شهرزاد خانزاده، مهدى ذاكر، عليرضا رشيدى، رويا ريخته‌گرها، على رجب‌سعيدى، پرهام صداقت، پرستو عليزاده، مازيار فرجى، رامتين كيان پور، محمدرضا هاشم‌پور، سعيد يارى، شيرين يگانه مرادى و با همراهی همایون ارشادی و هوتن شکیبا.

سایرعوامل این نمایش عبارتند از، برنامه‌ريز و دستیار کارگردان: کیمیا شاهرخی، مشاور کارگردان: پونه پارسایی، مدير توليد: كيميا شاهرخى و رامتين كيان پور، مجرى طرح: شاهين صادقيان، طراح گريم: بهنام معيريان، مجريان گريم: صنم براتى و مهسا سرفراز، دستيار گريم: بهاره اميدوار، طراح صحنه و ساخت دکور: علی صادقی، دستیاران صحنه: علی جوادی، على كلاته، عرفان رجب زاده و سعيد يارى، طراح نور: علی کلاته، طراح لباس: زهره کاظمی، مجری و دستيار لباس: نگار راجیان و با همكارى آتنا موسوى، دوخت لباس: مهرناز محمدی، آهنگساز: داوود قاسم لو و طراح گرافیک: بهزاد نوحسينى.

نمایش «دوازده تا شنبه ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۱، هر شب ساعت ۲۱ در عمارت نمايشى سیمرغ (دُرنيكا) سالن ۱ اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان به تماشای این اجرای 70 دقیقه‌ای می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com برای تهیه بلیت این نمایش اقدام کنند.

هزینه بلیت نمایش «دوازده» برای هر نفر 90 هزار تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *