در اکران ویژه «به عبارتی» مطرح شد؛سعی کردیم یک کمدی شریف را به مخاطبان تقدیم کنیم

محمدمهدی کتیراچی کارگردان فیلم سینمایی «به عبارتی» که در گروه هنر و تجربه اکران شده است، در نمایش ویژه این فیلم برای هنرمندان و اهالی رسانه گفت: سعی کردیم یک کمدی شریف را به مخاطبان و علاقه‌مندان سینما تقدیم کنیم.

 آیین رونمایی و نمایش ویژه فیلم سینمایی «به عبارتی» به کارگردانی محمد مهدی کتیراچی و تهیه‌کنندگی امیر فکری در پردیس سینمایی چارسو با استقبال مخاطبان برگزار شد.

در ابتدا پیش از اکران این فیلم سینمایی، محمدمهدی کتیراچی کارگردان فیلم «به عبارتی» گفت: از طرف خودم و تیم تولید این فیلم از مخاطبان فیلم‌مان تشکر می‌کنم.

وی افزود: این فیلم اولین تجربه‌ من در ساخت اثر بلند سینمایی است و امیدوارم مخاطبان هم از تماشای آن لذت ببرند. من فرزند تلویزیون هستم و تجربه ساخت آثار مستند و تلویزیونی و کوتاه را دارم، اما بسیار منتظر این روز بودم که این فیلم اکران شود.

او ادامه داد: این فیلم یک کمدی شریف است که در گروه هنر و تجربه روی پرده رفته و من این اثر را به پدر و مادرم تقدیم می‌کنم.

در ادامه امیر فکری تهیه کننده این اثر افزود: من تلاش کردم که حامی جوانان بااستعداد باشم زیرا بر این نظرم که ما هم روزگاری جوان بودیم و نیاز به توجه و دیده شدن داشتیم.

در ادامه طاها محمدی بازیگر نقش اول و نویسنده این فیلم سینمایی در گروه هنر و تجربه افزود: من حدود ۲۰ سال است که مشغول کار تئاتر هستم و همیشه در تلاش بودم تا تلاش‌هایم دیده شود. منتظر روزی بودم که پدر و مادرم بازی من را روی پرده‌ سینما ببینند و بگویند این فرزند ماست‌ و خوشحالم که سرانجام این اتفاق رخ داد.

از حاضرِان در این اکران می‌توان به دانیال عبادی، مهری آل آقا، عباس موزون و… اشاره کرد.

گفتنی است فیلم سینمایی «به عبارتی» اکران خود را از چهارشنبه ۹ خرداد در سینماهای منتخب هنر و تجربه سراسر کشور آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *