اشکان منصوری پورشیرازی، بازیگر و خبرنگار جوان درگذشت

اشکان منصوری پورشیرازی، بازیگر و خبرنگار جوان سینما و تلویزیون، دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خبرآنلاین، اشکان منصوری پورشیرازی، بازیگر جوان و خبرنگار حوزه سینما و تلویزیون، در پی عارضه کلیوی، در ۴۰ سالگی درگذشت.

این دانش‌آموخته رشته بازیگری، در فیلم‌ سینمایی «هزارپا» و سریال‌های تلویزیونی «دلدادگان»، «هشت و نیم دقیقه»، «پرستاران» و «رقص روی شیشه» بازی کرده بود.

منصوری پورشیرازی، همچنین یکی از خبرنگاران فعال حوزه سینما و تلویزیون بود که در باشگاه خبرنگاران جوان فعالیت می‌کرد.

تسلیت بنیاد سینمایی فارابی در پی درگذشت اشکان منصوری

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در پیامی درگذشت نابهنگام «اشکان منصوری» خبرنگار و بازیگر جوان را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، متن پیام علیرضا تابش به شرح زیر است:

رنج تحمل فقدان در این روزها سخت‌تر از همیشه و باور از دست دادنِ بنده خوب خدا، جوانی صادق، پرتلاش و خوشنام، تلخ‌تر و تکان‌دهنده‌تر است.

درگذشت اشکان منصوری خبرنگار و هنرمند پرتلاش عرصه تئاتر و سینما، به واسطه ابتلا به بیماری کلیوی،خانواده و همکاران و دوستدارانش را متاثر ساخت. جوانی که احترام، مردم داری، تخصص، تلاش، انصاف، اعتدال، مهربانی و صداقت از او خاطراتی را بر جای گذاشت که مرور همه آنها، قلب هر آن که او را می‌شناخت، می‌لرزاند و بغض‌ها را عمیق‌تر از همیشه می‌ترکاند… در کشاکش همین نامرادی‌ها باید در برابر تقدیر حضرت حق تسلیم بود و به سرچشمه امید و رحمت، توکل کرد و پذیرفت آنچه سهمگین و تلخ است…

 این مصیبت را به جامعه رسانه‌ای و هنری کشور و به دوستداران آن مرحوم و به خصوص بستگان داغدار این جوان عزیز تسلیت عرض می کنم و از پروردگار قادر متعال، برای بازماندگان محترم صبر و برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت واسعه الهی آرزومندم.

«جهان سینما » درگذشت این خبرنگار و بازیگر جوان و فرهیخته را به خانواده داغدار او و همکارانش صمیمانه تسلیت می گوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *