انتصاب تازه برای احیای مرکز انتشارات بنیاد سینمایی فارابی/‌بشیری به انتشارات فارابی رفت

مجید زین العابدین مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در حکمی حمیدرضا بشیری فراز را به عنوان مدیر مرکز انتشارات، آموزش و پژوهش این بنیاد منصوب کرد.

به گزارش جهان سینما به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، احیای مرکز انتشارات با هدف الگوی انتشارات مرجع سینمای ایران، برنامه‌ریزی برای نشر کتب جدید، انتشار و بازطراحی فصلنامه فارابی و ماهنامه تخصصی فیلم نگار به عنوان نشریات مرجع سینمایی، اهتمام به فعالیتهای علمی، پژوهشی و آموزشی در کارگروه‌های مطالعات سینمای ایران و جهان، برقراری ارتباط با خردمندان، نویسندگان، صاحبان اندیشه و محققان در سینمای کشور از جمله وظایفی است که به مدیر مرکز انتشارات، آموزش و پزوهش بنیاد سینمایی فارابی محول شده است.

برپایه این گزارش حمیدرضا بشیری، دارای تحصیلات فیلمنامه نویسی، فارغ التحصیل رشته سینما گرایش کارکرد پژوهش هنر و دانشجوی دکتری پژوهش هنر از دانشگاه تربیت مدرس است. وی مؤلف چند کتاب از جمله اهرم فشار و کنش دراماتیک و کوچه باغ انار به ماندنم عادت نکن و سه کتاب در حال چاپ، مولف تعدادی مقاله پژوهشی در حوزه‌های فرهنگ و هنر است. همچنین فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی چند فیلم کوتاه بخشی دیگر از سوابق مدیر جدید مرکز انتشارات، آموزش و پژوهش بنیاد سینمایی فارابی محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *