آغاز دور تازه «اکران حقیقت»/ امکانی برای افزایش مخاطبان سینمای مستند

دور تازه اکران حقیقت در مرکز گسترش سینمای مستند ، تجربی و پویا نمایی از یکشنبه اول بهمن آغاز می شود.

به گزارش جهان سینما برنامه نمایش فیلم مستند در مرکز  گسترش سینمای مستند تجربی و پویا نمایی که با وقفه ای  کوتاهی همراه شده بود ، بنا به اعلام روابط عمومی مرکز روزهای یکشنبه و دوشنبه هر هفته ساعت 16 پیگیری می شود.

در این برنامه منتخبی از فیلم های مستند نماش داده شده در ادوار مختلف برگزاری جشنواره مستند سینما حقیقت برای علاقه مندان فیلم مستند به نمایش در می آید.

این اقدام مرکز گسترش سینمای مستند ، تجربی و پویا نمایی باعث شده که نمایش فیلم مستند برای علاقه مندان از انحصار جشنواره ها خارج شده  و کسانی که به هر دلیلی موفق به تماشای آثار مورد نظرشان در جشنواره نشده اند یا قصد دارند آثاری را مجددا به تماشا بنشینند از فرصت استفاده کرده و مستند های برگزیده را در این برنامه تماشا کنند.

نمایش فیلم های برگزیده مستند در این برنامه، در کنار تلاش برای اکران عمومی و بلیط فروشی برای این آثار باعث می شود سینمای مستند مخاطبان خود را در میان طیف های متنوعی از دوستداران سینما بیابد و مستند سازان جوان و مستعد هم با دلگرمی بیشتری به فعالیت حرفه ای در این زمینه ادامه دهند.

با توجه به استقبال پر شور علاقه مندان سینمای مستند از نمایش فیلم های جشنواره سینما حقیقت در شهرستان ها ، به نظر می رسد نمایش مستمر فیلم مستند در شهرستان ها هم می تواند در دستور کار مرکز قرار گیرد تا از این طریق استعدادهای فعال در شهرستان ها هم بتوانند برگزیده هایی از سینمای مستند ایران را که می تواند در حکم کلاس کارگاه های  آموزشی برای ایشان باشد ، به تماشا بنشینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *