به همراه فیلم سینمایی «کاپیتان»/«کت چرمی» و «شماره 10» هم مسافر داکا شدند

دو فیلم سینمایی «شماره 10» و «کت چرمی» از محصولات بنیاد سینمایی فارابی  برای رقابت در دو بخش بیست ‌و دومین جشنواره «داکا» به بنگلادش می روند.

به گزارش جهان سینما به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی؛ فیلم‌ سینمایی «شماره 10» به کارگردانی حمید زرگرنژاد و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری، که روایتگر داستان یکی از رزمندگان ایرانی است که اواخر جنگ تحمیلی به اسارت درمی‌آید و می‌خواهد از اردوگاه فرار کند در بخش رقابتی سینمای آسیا جشنواره داکا و «کت‌ چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی که قصه عیسی فرهمند، بازرس سازمان بهزیستی است که در حین بررسی تخلفات مالی یکی از مراکز، متوجه یک باند فساد اقتصادی و ترانزیت مواد مخدر توسط دختران بد سرپرست می‌شود در بخش سینمای جهان این جشنواره حضور می‌یابند.

پیش از این نیز فیلم سینمایی «کاپیتان» به کارگردانی محمد حمزه‌ای و تهیه‌کنندگی سید صابر امامی که روایتگر زندگی عیسی، نوجوانی است که آرزوی دیدن دریا را دارد برای حضور در بخش رقابتی فیلم‌های کودکان جشنواره داکا انتخاب شده بود.

بیست ‌و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم «داکا» از بیستم تا بیست‌وهشتم ژانویه ۲۰۲۴ برابر با سی‌ام دی‌ تا هشتم بهمن‌ماه در بنگلادش برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *