مهلت ارسال آثار به رویداد فیلمنامه‌نویسی کودکان غزه تمدید شد

دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان، در اطلاعیه‌ای مهلت ارسال آثار به رویداد فیلمنامه‌نویسی کودکان غزه را تا دهم دی‌ماه سال جاری تمدید کرد.

به گزارش جهان سینما به نقل از روابط‌عمومی بنیاد سینمایی فارابی، رویداد فیلمنامه‌نویسی کودکان غزه در پی شهادت مظلومانه تعداد زیادی کودک و نوجوان فلسطینی در نتیجه حملات ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی و مقاومت و شجاعت کودکان و نوجوانان غزه در برابر دشمن، بمب و موشک، برگزار و جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان، به عنوان یکی از معتبرترین جشنواره‌های تخصصی سینمایی کشور در حوزه کودک و نوجوان، با هدف «اشاعه فرهنگ مقاومت» و «توجه به مظلومیت کودکان فلسطین» فراخوان این رویداد را در دو بخش طرح فیلمنامه بلند و کوتاه داستانی با اهداف «اشاعه فرهنگ مقاومت» و «توجه به مظلومیت کودکان فلسطین» منتشر کرده بود. 

لازم به ذکر است: آثار برگزیده این رویداد سینمایی از حمایت بنیاد سینمایی فارابی برای شرکت در سی ‌و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برخوردار می‌شوند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد به نشانی https://icff.ir/gaza-children مراجعه و فرم ثبت نام را تکمیل کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  02166739535 تماس بگیرند. فراخوان این رویداد سینمایی نیز در پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد سینمایی فارابی در دسترس فیلمنامه نویسان و علاقه مندان قرار دارد./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *