جایزه جشنواره یونانی برای «چوب»

«چوب» به کارگردانی مرتضی پایه‌شناس جایزه بهترین مستند بین‌المللی دومین جشنواره فیلم‌های مستقل SPICY یونان را دریافت کرد.

به گزارش جهان سینما به نقل از  روابط عمومی فیلم، جشنواره فیلم های مستقل SPICY یک رویداد سالانه است و در آتن برگزار می‌شود، هدف از برگزاری جشنواره ترویج هنر سینما و شناسایی هنرمندان مستقل، حمایت از تولید فیلم کوتاه و رسیدن به زبانی خلاقانه برای بیان مسائل جهانی است.

توجه این جشنواره، به مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه مستقل و خلاقانه از همه ژانرهاست که با موفقیت از فرم‌های خلاقانه زبان سینمایی استفاده می‌کنند.  رقابت می‌کنند. «چوب» پیشتر تندیس بخش ویدیوهای اجتماعی جشنواره لمپا را دریافت کرده. همچنین به بخش نهایی مسابقه بین‌الملل جشنواره فیلم‌های خیلی کوتاه «تری کورت» فرانسه راه پیدا کرده است.

عوامل مستند کوتاه «چوب» عبارتند از تصویربرداران: محمد سلطان، امیرحسین جان‌پناه، علی نیکبخت، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره‌چیان، طراح صدا: محمدحسین ابراهیمی، تدوینگر: مرتضی پایه‌شناس.

مرتضی پایه‌شناس پیشتر مستندهای «گلوله باران»، «فیلم ناتمامی برای دخترم سمیه»، «جای خالی یک نفر»، «جایی که زندگی می‌کنیم» و … را کارگردانی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *