معرفی هیات انتخاب هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران

مدیر هفتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، با صدور احکامی اعضای هیأت انتخاب المپیاد را منصوب کرد.

به ‌گزارش جهان سینما به نقل از  ستاد اطلاع‌رسانی هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران، اعضای هیأت انتخاب این رویداد در دو بخش «ایده» و «فیلم» توسط وحید ملتجی معرفی شدند.

طبق این حکم، وحید نیکخواه آزاد، زهرا مصطفوی و علی شاه‌محمدی به عنوان اعضای هیات انتخاب بخش «ایده» و مرتضی علی عباس میرزایی، سید سجاد قافله باشی و مهدیه سادات محور به عنوان اعضای هیات انتخاب بخش «فیلم»، آثار رسیده به هفتمین دوره المپیاد را مورد بررسی قرار می‌دهند.

کارگردانی آثاری چون «انزوا» و «خون خدا»، تهیه‌کنندگی بیش از ۵۰ فیلم کوتاه داستانی و نماهنگ و مدیرِ خانه هنری رسانه‌ای دیما (مرکز تخصصی فیلم‌سازی حوزه زنان و کودک و نوجوان) به ترتیب بخشی از کارنامه هنری مرتضی علی عباس میرزایی، سیدسجاد قافله‌باشی و مهدیه سادات محور به‌شمار می‌رود.

همچنین فارغ از وحید نیکخواه آزاد به عنوان نویسنده و فیلم‌سازی تاثیرگذار در حوزه کودک و نوجوان، ساخت دو فیلم کوتاه «نشانه» و «ما گل‌های خندانیم» از جمله سوابق هنری زهرا مصطفوی و کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی در شاخه فیلم‌های بلند، نیمه‌بلند و کوتاه داستانی، برشی از فعالیت‌های سینمایی علی شاه‌محمدی محسوب می‌شود.

هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران در دو بخش طراحی داستان و فیلم‌سازی با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از بیست‌وهشتم دی تا سوم بهمن‌ماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *