فرهاد ورهرام و کارگاه «تک نگاری در سینمای مستند»

فرهاد ورهرام کارگردان و تهیه‌کننده در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» کارگاه «تک نگاری در سینمای مستند» برگزار می‌کند.

به گزارش جهان سینما به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، فرهاد ورهرام سینماگر، نویسنده، عکاس و تهیه‌کننده سینمای مستند، استاد کارگاه «تک نگاری در سینمای مستند» جشنواره «سینماحقیقت» است.

فرهاد ورهرام متولد سال ۱۳۲۷ در شهرستان بروجرد، مستندساز، فیلمبردار، محقق، کارگردان، عکاس، تهیه‌کننده و نویسنده است.  ورهرام فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۵۲ آغاز کرد و تاکنون در زمینه فیلمبرداری، کارگردانی، تحقیق و عکاسی فعالیت‌های مختلفی داشته است. از جمله فعالیت‌های هنری ورهرام برگزاری چند نمایشگاه عکس در ایران، فرانسه و اتریش بوده است.

«بازار در اردهال»، «آبگینه»، «تاراز»، «قتل شتر»، «سیاهان جنوب ایران»، «آسمان» و «از آلپ تا دماوند» تعدادی از آثار این کارگردان باسابقه سینمای مستند ایران است.

در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» تعدادی از استادان ایرانی و بین‌المللی سینمای مستند کارگاههایی با موضوع‌های متنوع برگزار می‌کنند.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» با دبیری محمد حمیدی مقدم از 27 آذر تا 2 دی در پردیس چارسو برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *