وداعی خونبار با اسطوره سینمای ایران/داریوش مهرجویی و همسرش دیگر در میان ما نیستند

خبربد،  باز هم کوتاه است و این بار عمق فاجعه درد ناک تر از آن است که بتوان مثل خیلی از خبرهای صفحات رسانه بی تفاوت از کنار آن گذشت. پس از مرگ خود خواسته کیومرث پور احمد نازنین حالا باید با قتل فاجعه بار داریوش مهرجویی و همسرش کنار بیاییم .اول سعی کنیم باورش کنیم و بعد هم به خودمان بیاییم و ببینیم که چه تلخ و غمبار یکی از اسطوره های سینمای کشورمان را از دست دادیم .دریغ و افسوس که این بار فاجعه ، رنگی از خون بر خود دارد .آه از این دردی که برجانمان نشسته .هنوز نتوانسته ایم زیر بار مرگ تاسف بار کیومرث پور احمد کمر راست کنیم که دردی دیگر به مجموعه دردهایمان اضافه می شود.کارگردان مولف و بزرگ سینمای ایران نباید این گونه درد ناک از میانمان می رفت ولی گویی مقدر بود که شیفتگان هنر و هنرمند و علاقه مندان سینمای مهرجویی درد رفتنش را با همه گوشت و پوست و استخوانشان حس کنند . گویی نباید  او را در بستر بیماری می دیدیم .مهرجویی تا آخرین روزهای عمر پر بارش،  پر تلاش و پر کار روزگار گذراند.

«جهان سینما» درگذشت غمبار و دردناک داریوش مهرجویی و همسر گرانقدرش را به اهالی سینمای ایران و خانواده محترمشان صمیمانه تسلیت می گوید و امید وار است عاملان این جنایت شنیع هر چه زودتر دستگیر شده و به سزای اعمالشان برسند.

داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران، بامداد امروز  در یکی از ویلاهای شهرک زیبادشت منطقه فرخ آباد در شهرستان فردیس به همراه همسرش به قتل رسیدند.یادشان گرامی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *