توزیع تبلت‌ برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار اصفهان از محل صرفه‌جویی جشنواره فیلم کودک

توزیع تبلت‌ برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار اصفهان از محل صرفه‌جویی جشنواره فیلم کودک

توزیع تبلت‌هایی که از محل صرفه‌جویی در برگزاری سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تأمین شده بود، تا پایان سال صورت می‌گیرد.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، توزیع این تبلت‌ها، همزمان با معرفی دانش‌آموزان مناطق کم‌تر برخوردار اصفهان از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان آغاز و تا پایان سال به صورت کامل توزیع می‌شود.

بر اساس این خبر، «قدرت‌الله نوروزی» شهردار اصفهان از توزیع تبلت این قشر از دانش‌آموزان به مناسبت هفته نیکوکاری و عید مبعث خبر داد و عنوان کرد:  هفتصد عدد تبلت از محل صرفه جویی در بودجه امسال جشنواره فیلم کودک و نوجوان و همچنین از بودجه نمایشگاه یار مهربان که به دلیل کرونا برگزار نشد، تأمین و خریداری شده است. این حرکت یک ابتکار جمعی از شهرداری اصفهان و در راستای مسئولیت اجتماعی مدیریت شهری بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. ملاک ما در توزیع تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند و شناسایی آنان، آموزش و پرورش است و آموزش و پرورش دانش آموزان نیازمند را شناسایی می‌کند.

همچنین «ایمان حجتی» مديركل ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري اصفهان و مدير اجرايي سي‌و‌سومين جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان در اصفهان پیش‌تر در این زمینه گفته بود: در پي دستور شهردار اصفهان در اين دوره جشنواره فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان، مقرر شد از محل صرفه‌جويي‌هاي جشنواره امسال، مبلغي به خريد تجهيزات آموزشي متناسب با شرايط آموزش آنلاين براي دانش‌آموزان مناطق كمتر برخوردار اختصاص يابد كه مبلغ 500 ميليون تومان از اين محل، درنظر گرفته شد و اختصاص يافت. همچنين براساس لايحه شهرداري اصفهان و با مصوبه شوراي اسلامي شهر اصفهان، مبلغ 15 ميليارد ريال اعتبار برگزاري نمايشگاه طرح «يارمهربان» جهت تامين ملزومات مورد نياز دانش‌آموزان بي‌بضاعت مناطق شش‌گانه شهر اصفهان اختصاص يافت كه مقرر شد اين تجهيزات آموزشي با نظر كميسيون اجتماعي شوراي شهر و همكاري اداره كل آموزش و پرورش استان توزيع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *