بیستمین جلسه از فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه  با حضور محمد تقی فهیم ، منتقد سینما برگزار می‌شود

فیلم‌های کوتاه «زن مردِ نقاش»، «هرس»، «باشه برای فردا» و «در پناه خاک» در بیستمین جلسه از فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه، با حضور محمدتقی فهیم اکران، تحلیل و نقد می‌شوند.

 به‌گزارش جهان سینما به نقل از روابط‌‌‌ عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، بیستمین جلسه از هشتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز دوشنبه 6 شهریورماه 1402 با نمایش 4 فیلم کوتاه ایرانی در پردیس سینمایی بهمن برگزار خواهد شد.

در بیستمین جلسه از فصل هشتم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌ کوتاه داستانی «زن مردِ نقاش» به کارگردانی سهیل دانش‌اشراقی، «هرس» به کارگردانی محمد همتی، «باشه برای فردا» به کارگردانی علی رحیمی و «در پناه خاک» به کارگردانی حسن انگشتری خاتمی به نمایش در می‌آیند.

در این رویداد محمدتقی فهیم، منتقد سینما، به‌ عنوان کارشناس جلسه بیستم، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده به گفتگو می‌نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

سعید هاشم‌زاده، به عنوان مجری-کارشناس این جلسه از فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه تهران حضور خواهد داشت.

«زن مردِ نقاش» به نویسندگی و کارگردانی سهیل دانش‌اشراقی و تهیه کنندگی امیرحسین نوروزبیگی تهیه و تولید شده است.

«هرس» به نویسندگی محمد همتی و امین پاک‌پرور، کارگردانی محمد همتی و تهیه کنندگی حسین فلاح تهیه و تولید شده است.

«باشه برای فردا» به کارگردانی علی رحیمی، نویسندگی محمد منصوبی و تهیه کنندگی کاظم دانشی تهیه و تولید شده است.

«در پناه خاک» به کارگردانی حسن انگشتری خاتمی، نویسندگی ایمان صالحی و یاشار کریمی و تهیه کنندگی مهدی زحمتکش کناری و حسن انگشتری خاتمی تهیه و تولید شده است.

بیستمین جلسه فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز-پخش رویش، دوشنبه‌ 6 شهریورماه 1402 ساعت 15 در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

خواهشمندیم مخاطبانی که در هفته‌های گذشته پاتوق فیلم کوتاه تهران حضور داشته‌اند، حتما کارت ورود به سالن را همراه خود داشته باشند.

حضور برای تمامی علاقه ‌مندان آزاد و رایگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *