اکران مستند سینمایی «کاپیتان من» از 11 مرداد در گروه هنرو تجربه / رونمایی از پوستر

فیلم مستند سینمایی «کاپیتان من» به تهیه‌کنندگی بهرام رادان و کارگردانی سیاوش صفاریان‌پور از چهارشنبه 11 مرداد در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

به گزارش جهان سینما به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، فیلم «کاپیتان من» به تهیه‌کنندگی و روایت بهرام رادان، به سفرى ماجراجويانه در جهان شگفت‌انگیز مغز می‌پردازد.

با نزدیک شدن به آغاز اکران فیلم «کاپیتان من»، پوستر این مستند سینمایی رونمایی و منتشر شد. طراحی پوستراین فیلم  را خورشید آزادی بر عهده دارد.

فیلم‌های گروه سینمایی هنر و تجربه هر روز ساعت 16 و 18 در سینماهای چارسو، کورش، موزه سینما، نارسیس، پرده طلایی، ملت، فرهنگ، مگامال، صبامال و زندگی در تهران و روزهای چهارشنبه هر هفته در سینماهای هویزه، اطلس و ویلاژتوریست مشهد، مهر ارومیه، گلستان شیراز، ساحل اصفهان، مهر قدس همدان، ونوس قم، بهمن سنندج، آزادی کرمانشاه، ستاره باران تبریز، عصر جدید گرگان و تماشاخانه پارس کرمان به نمایش در می‌آید.

علاقه مندان برای تماشای فیلم‌ها و خرید بلیت می‌توانند به صورت حضوری به گیشه سینماهای منتخب و یا از طریق سامانه‌های سینماتیکت، گیشه 7 و ایران تیک به صورت آنلاین مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *