نماینده شورای عالی جهاد:کارهای جهادی در انتها باید به جهاد تبیین ختم شود

نماینده شورای عالی جهاد با تاکید بر اینکه کارهای جهادی در انتها باید به جهاد تبیین ختم شود، گفت: مقام معظم رهبری با بیان کردن بحث جهاد تبیین اتمام حجت کرده‌اند.

به گزارش ستاد خبری نخستین رویداد ملی روایت جهاد، حسین یکتا در مراسم افتتاحیه این رویداد طی سخنانی اظهار کرد: جهادگران نیز سنگر سازان بی سنگر هستند و ما قرار است که سنگر سازانی باشیم که باید کارهای حرفه‌ای انجام دهیم.

وی با بیان اینکه هجمه ها که الان سنگین است ما نمی خواهد کار خاصی کنیم صرفا همین که دست مان را در دستان شهدا بگذاریم کافی است، تاکید کرد: کارهای جهادی نیز نیازمند رسانه است و باید این کارها دیده شود

نماینده شورای عالی جهاد به شهید آوینی و ویزگی‌های این شهید والا مقام اشاره و خاطر نشان کرد:آوینی نوع کار رسانه ای که کرد این بود که روایت فتح قلوب کرد و وی تحول فتح قلوب را روایت کرد و  این آوینی بود که به معنای واقعی سنگر سازی بی سنگر را معنا کرد .

یکتا بیان گفت: باید دید در مباحث مختلف جهاد به چه کسی چه چیزی حواله می شود به طور مثال نیز به آوینی روایت رسانه ای حواله شد و این ها همه الطاف الهی است

وی تصریح کرد: این کارها را باید جدی گرفت به طوری که  مقام معظم رهبری فرمودند که الان نبرد عزم ها و اراده ها شروع شده است اما باید مواظب باشیم فدرت ها، شهوت ها و غرورها ما را به خویش مسخر نکند.

بنیان گذار جمعیت امام رضایی ها گفت: شهدا مستشهدین بین الیدی هستند و ما با این اقدامات جهادی به تربیت مستشهدین بین یدی کمک می کنیم.

یکتا تصریح کرد: باید کارهای جهادی  را جدی گرفت و من از شما نیز این را می خواهم اما باید طوری این کارهای جهادی را جدی گرفت و نیت را به گونه ای قرار داد که اگر در زیارت امین الله می گوییم بنفسی انت باید در عمل هم این گونه عمل کنیم.

وی  بیان کرد: تاکید مقام معظم رهبری چه در دیدارهای عمومی و چه دیدارهای خصوصی بسیار تاکید بر جهاد و روایت آن  دارند به طوری که حتی اکنون معظم له جهاد تبیین را مهم‌ترین مسئله می دانند.

نماینده شورای عالی جهاد با بیان اینکه بروید خود را بسازید سپس جامعه نیز ساخته می شود و بزرگترین جهاد سازندگی ساختن خودتان است، مطرح کرد: جهاد انواع مختلفی دارد که می‌توان به جهاد تربیت ، جهاد فرهنگی و سبک زندگی، جهاد عدالت و پیشرفت ، جهاد علم و فناوری ، جهاد دیپلماسی و انقلابی ، جهاد در عرصه فضای مجازی اشاره کرد  یکی از آن ها محرومیت زدایی است..

یکتا با بیان اینکه  باید کارهای جهادی در انتها به جهاد تبیین برسد و  با بحث جهاد تبیین نیز معظم له اتمام حجت کردند، گفت: ما به دوران ظهور امام زمان علیه السلام نزدیک شده ایم و شما جوانان نیز خود را برای رسیدن به دوران طلایی تمدن اسلامی آماده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *