فراخوان رسانه ای جشنواره بین المللی افشای حقوق بشر آمریکایی منتشر شد

فراخوان رسانه ای و شیوه نامه اجرایی بخش رسانه ای ششمین جشنواره بین المللی افشای حقوق بشر آمریکایی  توسط دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.

به گزارش جهان سینما به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره بین المللی افشای حقوق بشر آمریکایی، جواد تمدنی مدیر کمیته روابط عمومی و رسانه این جشنواره با اعلام این خبر گفت:با توجه به اهمیت این موضوع و جریان ساز بودن نقش رسانه ها در افشای جنایات ایالات متحده آمریکا علیه ایران و سایر کشورهای جهان، بخش رسانه ای این جشنواره با تدبیر دبیر جشنواره و شورای سیاست گذاری تشکیل گردید.

وی افزود:در این بخش قرار است از آثار رسانه ای که با محورهای موضوعی این جشنواره تطابق و تناسب داشته باشد در سه حوزه رسانه های مکتوب، شبکه های رادیویی و تلویزیونی و پایگاه های اینترنتی و صفحات مجازی تولید، پس از مرحله ارزیابی و داوری قدر دانی خواهد شد.

تمدنی اضافه کرد:از همه فعالان عرصه رسانه که آثاری را در حوزه های ذکر شده تولید و در فضای رسانه ای منتشر نموده اند درخواست می شود که با توجه به اطلاعات مندرج در متن فراخوان، آثار خود را از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.us-humanrights.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

گفتنی است ششمین جشنواره بین المللی افشای حقوق بشر آمریکایی و قدردانی از برگزیدگان در تیر و مرداد ماه امسال برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *