شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان معرفی شد

هم‌زمان با معرفی اعضای شورای سیاستگذاری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از سوی محمد خزاعی، اولین جلسه این شورا نیز با حضور رییس سازمان سینمایی برگزار شد.

به گزارش جهان سینما به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ، در این جلسه که با حضور محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی برگزار شد، سیدمهدی جوادی دبیر سی و پنجم جشنواره گزارشی از روند اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تاکنون ارائه داد. در این جلسه درباره کلیات، برنامه‌های جانبی، اهداف و رویکردهای جشنواره در حوزه‌های داخلی و بین‌المللی گفتگو شد.

رییس سازمان سینمایی در این جلسه به اهمیت و جایگاه ویژه جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سینمای کشور اشاره کرد و معتقد بود این جشنواره می‌تواند موتور تولید سینمای کودک و نوجوان روشن نگه دارد، به همین دلیل وقفه یک ساله آن را اتفاقی هوشمندانه و لازم برای باز طراحی این رویداد سینمایی دانست.

همچنین محمد خزاعی، راه‌اندازی و لزوم «صندوق پروانه» را به عنوان یکی از اقدامات مهم سازمان سینمایی در سال گذشته عنوان کرد و آن را مکانیزمی برای تجمیع ظرفیت‌های مختلف کشور برای تقویت سینمای کودک و نوجوان دانست.

در این جلسه سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و دبیر جشنواره، علی قاسم‌زاده شهردار شهر اصفهان، بیژن نوباوه نماینده مجلس یازدهم، پوران درخشنده فیلم‌ساز حوزه کودکان و نوجوانان، اصغر فارسی معاون سازمان سینمایی، وحید ملتجی از چهره‌های فرهنگی شهر اصفهان‌ و کمال حیدری معاون شهردار اصفهان، به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از تاریخ ۱۰ تا ۱۶ مهر۱۴۰۲ (دوم تا هشتم اکتبر ۲۰۲۳) به دبیری سیدمهدی جوادی در اصفهان برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *