اکران مستندهای شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت در خرداد

مستندهای شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت، خردادماه امسال در سالن حقیقت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی روی پرده می‌روند.

به گزارش جهان سینما به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، با نمایش سه مستند «کشیم عاشق»، «اسپانک» و «غیرمسکونی» دور تازه نمایش آثار در مرکز گسترش شروع می‌شود.

علاقه‌مندان به سینمای مستند می‌توانند روز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه از ساعت 16 تا 19 با حضور در مرکز گسترش تماشاگر «کشیم عاشق» (امیر آقاعبدالهی)، «اسپانک» (محمدرضا خوش‌فرمان) و «غیرمسکونی» (مسعود زارعیان) باشند.

همچنین روز دوشنبه اول خرداد ماه از ساعت 16 تا 19 مستندهای «آت اوغلان» (هادی شریعتی)، «عزیز» (مهدیه سادات محور جعفری) و «پیله ابریشم» (محسن آقایی) در سالن حقیقت مرکز گسترش نمایش داده خواهند شد.

دور تازه نمایش آثار مستند در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی به اکران مستندهای حاضر در شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» در خرداد اختصاص دارد. پس از آن مستندهای دوره پانزدهم در تیر روی پرده خواهد رفت.هر ماه، اختصاص به نمایش آثار یک دوره در روزهای یکشنبه و دوشنبه در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی دارد.

شرکت در این جلسات برای علاقه ‌مندان آزاد و رایگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *