نشان ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» اعطا می شود

کمیته های تخصصی اعطای نشان ملی ششمین جشنواره بین المللی «افشای حقوق بشر آمریکایی» فرایند رصد و انتخاب فعالان این عرصه را جهت اعطای دومین نشان ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» آغاز کردند.

به گزارش جهان سینما به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره بین المللی افشای حقوق بشر آمریکایی اسماعیل آجرلو دبیر جشنواره ضمن اعلام این خبر گفت: پنج کمیته تخصصی نشان ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» در قالب ششمین دوره جشنواره بین المللی «افشای حقوق بشر آمریکایی» فرآیند رصد و پایش فعالان اقتصادی، فرهنگی و هنری، اجتماعی و رسانه ای، حقوقی و نهادهای مردمی که فعالیت چشمگیر و موثری در موضوع «افشای حقوق بشر آمریکایی» داشته اند را آغاز کرده اند.

آجرلو افزود: این کمیته ها متشکل از شخصیت ها و اساتید برجسته و جامعه نخبگان  کشور هستند که دعوت جشنواره را پذیرفته و بر اساس معیارهای فراگیر شکلی و ماهوی و به دقت فعالیت ها را بررسی کرده و گزینه های نهایی جهت انتخاب برگزیدگان نشان ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» را معرفی خواهند کرد.

گفتنی است ششمین جشنواره بین المللی و نشان ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» امسال در قالب اعطای نشان ملی و همچنین فراخوان های مختلف علمی، فرهنگی و هنری، حقوقی، رسانه ای و جوانان و فعالیت های مردم نهاد برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *