پاسخ به سوتفاهمات ادامه‌دار؛پخش‌کننده «دسته دختران» فارابی نیست | سینماشهر؛ بهره‌بردار سینما فرهنگ

مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی گفت: اساسا از چند سال گذشته قرارداد بهره‌برداری سینما فرهنگ با سینماشهر بسته شده است و در حال حاضر هم مسئول مدیریت و چینش سانس‌ها و تمام سیاست‌گذاری‌های این سینما با سینماشهر است.

به گزارش جهان سینما به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی به نقل از خبرگزاری صبا، در سال‌های گذشته، مالکیت سینما فرهنگ و بهره‌بردار آن بنیاد سینمایی فارابی بوده است، و با توجه به این‌که فیلم «دسته دختران» محصول بنیاد فارابی‌ست، محمدرضا منصوری با انتشار یک استوری به اختصاص دادن تنها یک سانس آن هم در ساعت ۱۳ ظهر در سینما فرهنگ اعتراض کرد و تلویحی و با کنایه اشاره کرد سینمایی که وابسته به بنیاد سینمایی فارابی‌ست و مالکیت ۶۰ درصدی فیلم را دارد فقط یک سانس به فیلم اختصاص داده شده است.

اما احسان هوشیارگر از یک اتفاق قدیمی صحبت به میان آورد که برای مخاطبان شاید جدید باشد.

بهره بردار سینما فرهنگ، موسسه سینماشهر شده است

او در گفت‌وگو با خبرنگار سینما صبا، این‌گونه قضیه را شرح داد: من و آقای منصوری تا چند ساعت پیش در یک برنامه رادیویی در شبکه نمایش با اجرای مصطفی امامی بودیم و سوءتفاهم ایشان در ارتباط با سینما فرهنگ برطرف شد.

او تصریح کرد: اساسا از چند سال گذشته قرارداد بهره‌برداری سینما فرهنگ با سینما شهر بسته شده است و در حال حاضر هم مسئول مدیریت و چینش سانس‌ها و تمام سیاست‌گذاری‌های این سینما با سینماشهر است.

این مدیر بنیاد سینمایی فارابی اظهار داشت: گلایه آقای منصوری در ارتباط با اختصاص دادن تنها یک سانس در سینما فرهنگ قابل درک است. تهیه‌کنندگان دیگری هم نیز در این ارتباط گلایه داشتند و به طور ویژه فیلم‌هایی که محصول بنیاد فارابی است.

او اظهار داشت: ما از سینماشهر این خواهش را داریم که نسبت به چینش سانس‌های محصولات بنیاد سینمایی فارابی و حتی سایر آثار، دغدغه‌مند باشند و توجه کارآمدتری داشته باشند. اکنون نیز گلایه‌ی آقای منصوری و ما یک دغدغه مشترک، نسبت به چینش سانس‌های فیلم سینما فرهنگ است.

بر طرف شدن یک سوءتفاهم دیگر

هوشیارگر همچنین به صبا گفت: از دو هفته گذشته سوءتفاهمی برای آقای منصوری نسبت به توزیع و پخش فیلم «دسته دختران» به وجود آمده بود.

او متذکر شد: این فیلم که در دوره مدیریت قبلی بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده است، در همان زمان ساخت (در دوره مدیریت قبلی) مدیریت پخش فیلم به حوزه هنری و موسسه بهمن سبز واگذار شده بود.

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی فارابی در پایان گفت: ما امروز، این سوءتفاهم را هم در صحبت با محمدرضا منصوری حل کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *