برگزاری کارگاه سیاوش جمالی در زنجان/ نمایش 6 مستند

امروز کارگاه آموزشی سیاوش جمالی مستندساز در قالب رویداد «مروری بر سینمای مستند ایران» برگزار شد.

به گزارش جهان سینما به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، ساسان قجر مدیر برگزاری این رویداد درباره نخستین روز از برگزاری آن گفت: امروز سه شنبه 19 اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح کارگاه آموزشی «روایت در سینمای مستند» با حضور آقای سیاوش جمالی فیلمساز برگزار شد. حضور مستندسازان و علاقه مندان از زنجان و استان‌های مجاور در این کلاس که در گنبد سلطانیه برگزار شد، امیدوارکننده بود.

او ادامه داد: موضوع این کارگاه روایت در مستند، انتخاب سوژه و انتخاب ساختار بر اساس سوژه بود. فردا چهارشنبه در دومین روز از رویداد لقمان خالدی کارگاه آموزشی دارد که ساعت 10 صبح در گنبد سلطانیه آغاز خواهد شد.

 ساسان قجر درباره سانس دوم برنامه‌های امروز دوشنبه گفت: ساعت 15:30 در سینما روشای شهر زنجان مستندهای «در جستجوی فریده»، «برای پس از مرگم»، «دبستان پارسی»، «ترانه اندوهگین کوهستان»، «آتلان» و «سرزمین گمشده» نمایش داده خواهند شد.

 قجر مستندساز، تهیه‌کننده و کارگردان افزود: این رویداد برای مستندسازان، فیلمسازان و دانشجویان و علاقه‌مندان استان موضوعی جذاب است و خوشبختانه مورد توجه قرار گرفته است. بازدید از اماکن تاریخی استان زنجان در روز 5 شنبه خاتمه دهنده این رویداد آموزشی دو روزه است.

 رویداد «مرور بر سینمای مستند ایران» از امروز سه‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه به همت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و‌پویانمایی و اداره کل فرهنگ و‌ارشاد اسلامی استان زنجان آغاز شده و پنجشنبه 21 اردیبهشت‌ماه به پایان می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *