حضور خانه خلاق و نوآوری بنیاد سینمایی فارابی در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳

بنیاد سینمایی فارابی ضمن راه‌اندازی خانه خلاق و با هدف تغییر ریل‌گذاری سینما از ساختار سنتی به مدرن، در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ شرکت می‌کند.

به گزارش جهان سینما به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۳ در حوزه نوآوری در حالی از ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ کار خود را آغاز می‌کند که بنیاد سینمایی فارابی با «خانه خلاق» خود در این رویداد مطرح جهانی حضور دارد.

«خانه خلاق و نوآوری بنیاد سینمایی فارابی» از مجموعه‌های تازه تأسیس بنیاد سینمایی فارابی است که با هدف بسترسازی توسعه کسب و کارهای نو و فراهم کردن زمینه‌های توسعه کاربرد و تجاری‌سازی محصولات حوزه سینما، انیمیشن، تئاتر و هنرهای نمایشی، استفاده از فناوری‌های نوین در تغییر ریل ساختار سینما از سنتی به مدرن، ورود راهکارهای نوآورانه در تأمین مالی، کنترل پروژه و زنجیره ارزش محتوا، فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده است.

ارائه خدماتی چون تأمین زیرساخت شامل فضای استقرار، فضا و تجهیزات استودیویی و تولید محتوا، شو روم، خدمات توسعه کسب و کار، منتورینگ، مشاوره و آموزش و… از جمله فعالیت‌های این مجموعه محسوب می‌شود.

خانه خلاق بنیاد سینمایی فارابی در ایام برگزاری نمایشگاه اینوتکس در غرفه‌ای اختصاصی برگزاری پنل‌های تخصصی کاربری هرچه بیشتر تکنولوژی‌های مدرن و نوظهور در سینما، ارتباط با صنایع خلاق و نوآورانه در حوزه سینما، شبکه‌سازی و گسترش تعامل با شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال فرهنگی و هنری و… را دنبال خواهد کرد.

گفتنی است اینوتکس 2023 همزمان با برگزاری اولین دوره رویداد فینوتکس (رویداد بین‌المللی تامین مالی حوزه نوآوری و فناوری با حضور سرمایه‌گذاران حقیقی و ‌حقوقی) ۱۹ الی ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲‌ در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

حضور بیش از ۴۰۰ شرکت نوآور و فناور در قالب غرفه‌دار از جمله بنیاد سینمایی فارابی، بیش از ۷۰ هزار مخاطب فعال در حوزه کسب و کار، ۱۵۰ سرمایه‌گذار، برگزاری ۴۰۰ جلسه B2B  و بیش از ۲۰ رویداد و بخش جانبی از جمله رویدادهای این نمایشگاه بین‌المللی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *