نمایش و نقد “حرف آخر” در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «حرف آخر» به کارگردانی ابراهیم شفیعی یکشنبه 11 دی ماه 1401 در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

به  گزارش جهان سینما به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه ،نقل از مدیریت روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «حرف آخر» ساخته‌ ابراهیم شفیعی یکشنبه 11 دی ماه 1401 ساعت 18 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور ابراهیم شفیعی نویسنده و کارگردان، ایوب آقاخانی بازیگر، سهیل محبی بازیگر، مونا کرمی بازیگر، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

این فیلم داستان قاضی دادگاهی است که حکم اعدام یک متهم را صادر کرده است اما بعد از صدور حکم به رای خود شک می‌کند و این مسئله باعث اتفاقات جدیدی می‌شود.

ایوب آقاخانی، شبنم قلی‌خانی، سهیل محبی، مونا کرمی، ثریا قاسمی، علیرضا استادی، علی باقری، حسن نجاریان، محمدعلی تقوی،  هیلا اکرانی، آذین احرامی،  وندا جعفری، ابراهیم لطیفی، مریم کاظمی و محسن عظیمی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

علاقمندان برای حضور در پانصد و شصت و ششمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های 20- 22872818 تماس بگیرند. همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *