نمایش «برزخی‌ها» در کنار سینماگران دهه شصتی

در ادامه برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»، مستند «برزخی‌ها» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی عارف افشار با حضور مهمانان ویژه در پردیس سینمایی ملت روی پرده می‌رود.

به گزارش ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»، مستند «برزخی‌ها» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی عارف افشار به همراه جمعی از سینماگران دهه شصتی در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» نمایش داده می‌شود.

 عارف افشار درباره این مستند که به موضوع تاریخ سینمای بعد از انقلاب و ماجرای اولین فیلم توقیفی سینمای ایران می‌پردازد، می‌گوید: «نگاه «برزخی‌ها» به ماجرا و‌ اتفاقات صرفا از زاویه دید شاهد و ناظر است و‌ سعی ندارد نظر یا ایده‌ای را در ذهن مخاطب متبادر کند. همواره درباره جریانات ساخت و اکران این اثر سینمایی در ذهن من سوالاتی وجود داشت که هیچگاه برایشان جواب مشخصی نداشتم دوست داشتم پاسخی برای آن‌ها پیدا کنم.»

 «برزخی‌ها» از پر بیننده‌ترین آثار شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به شمار می‌رود و قرار است فردا پنجشنبه 24 آذرماه، ساعت 18 در سالن یک، به صورت ویژه نمایش داده شود، همچنین پس از اکران فیلم از افراد حاضر در مستند قدردانی خواهد شد.

 شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» از 20 تا 25 آذر به دبیری محمد حمیدی‌مقدم در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *