اهدای اعتبارنامه فارابی به 4 فیلمساز برای ساخت نخستین فیلم  بلند سینمایی

فیلمسازان منتخب دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران برای کسب اعتبارنامه ساخت فیلم اول بلند سینمایی‌شان با حمایت بنیاد سینمایی فارابی معرفی شدند.

به گزارش جهان سینما به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در مراسم اختتامیه سی‌ و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران محمدرضا مرادی، سیدعطاءالله مجابی و امیر پذیرفته به عنوان سه کارگردان منتخب بنیاد سینمایی فارابی اعتبارنامه ساخت اولین فیلم بلند سینمایی خود را از سیدمهدی جوادی مدیرعامل این بنیاد دریافت کردند.

همچنین از دیگر نکات برجسته مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران تحقق آرزوی یک فیلمساز پیشکسوت فیلم کوتاه برای کارگردانی نخستین فیلم سینمایی‌اش بود.

در بخشی از این مراسم که به قدر دانی  از امید وفایی فیلمساز برجسته و پیشکسوت عرصه فیلم کوتاه اختصاص داشت، این فیلمساز از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی درخواست کرد تا مساعدت لازم برای برطرف شدن موانع ساخت نخستین فیلم سینمایی‌ او برداشته شود که با پیشنهاد مدیرعامل فارابی و موافقت رئیس سازمان سینمایی بلافاصله این درخواست در حضور وزیر ارشاد محقق شد و وفایی نیز اعتبارنامه ساخت فیلم سینمایی خود را از بنیاد سینمایی فارابی دریافت کرد.

سید مهدی جوادی مدیرعامل فارابی در این مراسم ضمن اعلام حمایت از این سه کارگردان جوان بیان کرد: اعتبارنامه‌ای از سوی بنیاد سینمایی فارابی به امید وفایی برای ساخت فیلم بلندش اهدا می‌شود و ایشان برای ساخت نخستین فیلم سینمایی توسط فارابی مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *