مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در نشست روسای دفاتر با معاونان ستاد مرکزی بیان کرد:تولیدات را شخصا پیگیری می‌کنم/ لزوم ارتباط مستقیم دفاتر با ستاد مرکزی

مهدی آذرپندار در نشست مدیران و روسای دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران با معاونان ستاد مرکزی از پیگیری تمامی درخواست‌های آن‌ها بعد از جشنواره فیلم کوتاه تهران خبر داد.

 به گزارش جهان سینما به نقل از ستاد خبری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، نشست مدیران و روسای دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران با حضور مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، طیبه فلکیان دبیر اجرایی جشنواره و معاون امور استانی و جشنواره‌ها، آرش رصافی معاون تولید انجمن سینمای جوانان ایران و مدیر کمیته پشتیبانی فنی جشنواره فیلم کوتاه تهران با معاونان ستاد مرکزی جمعه 29 مهر در سالن ۸ پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با حضور در نشست مدیران و روسای دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران با معاونین ستاد مرکزی عنوان کرد که باید ارتباط بیشتری میان دفاتر استان‌ها با دفتر مرکزی انجمن برقرار باشد و همچنین از پیگیری شخصی خود نسبت به تولیدات دفاتر انجمن در شهرستان‌های مختلف خبر داد.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران همچنین از رویکردهای کلان و جزیی خود در تولید صحبت و اعلام کرد که مدیران و روسای دفاتر فعالیت‌های خود را به دفتر مرکزی اعلام کنند و از پیگیری تمامی درخواست‌ها و به سرانجام رسیدن آن‌ها پس از جشنواره فیلم کوتاه تهران خبر داد.

آذرپندار از اهمیت تولید در این نشست گفته و ادامه داد: تمامی مسیرها باید به تولید ختم شود و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران نیز به صورت مستقیم این مسئله را پیگیری می‌کند.

دبیر سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به اهمیت حضور آثار از شهرستان‌های مختلف در جشنواره و تولیدات اشاره و بیان کرد: این حضورها و سرانه تولیدات آن‌ها در تصمیم‌گیری‌ها درباره دفاتر شهرستان‌ها به ویژه در خصوص بودجه آن‌ها اثرگذار است. سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار تا ۲ آبان ۱۴۰۱ درحال برگزاری است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *