حضور استادهای ایرانی و بین‌المللی در نشست‌های تخصصی  20-39 جشنواره سی‌ونهم/ مهلت نام‌نویسی تا 24مهر

20 نشست‌ تخصصی با محوریت «ژانر» با حضور استادهای ایرانی و بین‌المللی در سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برگزار خواهد شد.

 به گزارش جهان سینما به نقل از ستاد خبری سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، این رویداد با برگزاری نشست‌های تخصصی  در بازه زمانی 27 مهر تا یکم آبان 1401، میزبان استادان ایرانی و بین‌المللی و هنرجویان و علاقه‌مندان به سینما خواهد بود.

این نشست‌های‌ تخصصی همزمان با روزهای برگزاری سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در پردیس سینمایی ملت از صبح تا بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

گفتنی است فراخوان نام ­نویسی برای حضور در این نشست‌ها در سایت انجمن سینمای جوانان ایران به نشانی www.iycs.ir  و سایت رسمی جشنواره به نشانی:  www.tisff.ir قرار خواهد گرفت و نام­نویسی نیز از روز سه شنبه 19 مهر آغاز و تا 24 مهر 1401 امکان‌پذیر خواهد بود.

همچنین تهیه کارت ویژه همه نشست‌های تخصصی با تخفیف 50 درصدی برای علاقه‌مندان به فیلم کوتاه فراهم شده است. جدول زمان‌بندی، سرفصل‌های موضوعی و استادان حاضر در این نشست‌های تخصصی نیز متعاقبا و در فراخوان منتشر و معرفی خواهند شد.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار از 27 مهر تا 2 آبان1401(19 تا 24 اکتبر 2022) برگزار می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *