بهارک محمودی سیزدهمین بسته فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه را بررسی می‌کند؛معمایی، جنایی، رازآلود و ملودرام

فیلم‌های کوتاه «ناجی»، «نفس‌گیر»، «سرسام» و «بدرقه سکوت» در سیزدهمین جلسه از فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، اکران، تحلیل و نقد می‌شوند.

به ‌گزارش جهان سینما به نقل از روابط‌‌‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سیزدهمین جلسه از هفتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، دوشنبه 31 مرداد، با نمایش 4 فیلم کوتاه، برگزار می‌شود.

در سیزدهمین جلسه از فصل هفتم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌کوتاه «ناجی» به‌کارگردانی امیرحسین بهاء‌الدینی، «نفس‌گیر» به‌نویسندگی و کارگردانی محمد رحمتی، «سرسام» به‌نویسندگی و کارگردانی مشترک وحید و نوید نامی و «بدرقه سکوت» به‌کارگردانی محمدرضا دهستانی به نمایش درخواهند آمد.

در این رویداد بهارک محمودی، به‌عنوان کارشناس ویژه جلسه سیزدهم، پس از اکران آثار با کارگردانان فیلم‌های به نمایش درآمده به گفت‌و‌گو نشسته و آثار را مورد تحلیل و بررسی تخصصی قرار خواهد داد. اجرای این برنامه را محیا ساعدی بر عهده دارد.

فیلم کوتاه «ناجی» به‌کارگردانی امیرحسین بهاءالدینی و نویسندگی احسان معجونی، در ژانر «معمایی»، به‌تهیه‌کنندگی امیرحسین بهاءالدینی ساخته شده است.

محمد رحمتی «نفس‌گیر» را در ژانر «جنایی» نویسندگی و کارگردانی کرده و تهیه‌کنندگی این اثر را نیز مشترکا با انجمن سینمای جوانان ایران بر عهده داشته است. مهدی حسینی‌نیا در این فیلم کوتاه ایفای نقش کرده است.

«سرسام» به‌نویسندگی و کارگردانی مشترک وحید و نوید نامی، اثری در ژانر «رازآلود – وحشت»، به‌تهیه‌کنندگی مشترک مؤسسه فیلم‌سازی «ارک فیلم» و انجمن سینمای جوانان ایران تولید شده است. بازیگر اصلی این اثر یوسف‌علی دریادل است.

کارگردانی «بدرقه سکوت» را نیز محمدرضا دهستانی در ژانر «ملودرام» برعهده داشته و این اثر به‌نویسندگی النا پورغلامی مقدم و تهیه‌کنندگی مشترک محمدرضا دهستانی و انجمن سینمای جوانان ایران ساخته شده است.

سیززدهمین جلسه فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، دوشنبه‌ 31 مردادماه ساعت 15 در پردیس سینمایی چارسو، سالن شماره 6 برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *