کدام آثار دولتی در جشنواره فیلم شهر حضور دارند؟

18 اثر از آثار حاضر در هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر از تولیدات موسسات و ارگان‌های دولتی هستند.

به گزارش جهان سینما به نقل از ستاد خبری هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، در بخش «فیلم‌های بلند سینمایی»، «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد و سیما فیلم، «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری، محصول بنیاد سینمایی فارابی و حوزه هنری و «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی محمود بابایی و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی هستند.

در بخش «پویانمایی» انیمیشن «فرفره» به کارگردانی شیوا ممتحن، «دیوار چهارم» به کارگردانی محبوبه کلایی، «گذشته» به کارگردانی حمید محمدی و «کلاغ» به کارگردانی اهورا شهبازی از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و «کاش» به کارگردانی هادی امیری و رها فرجی از محصولات انجمن سینمای جوان استان همدان هستند.

در بخش «مستند بلند»، «مهدی که به دنیا آمد» به کارگردانی امیرمهدی حکیمی و حجت بامروت و «آن مرد با اتوبوس آمد» به کارگردانی نیما مهدیان و در بخش «مستند کوتاه» فیلم «روزهای ناتمام» به کارگردانی مهدی قربان‌پور و «تکیه دولت از بودن و نبودن» به کارگردانی علیرضا قاسم‌خان از محصولات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی هستند.

در بخش «داستانی کوتاه و نیمه بلند» فیلم‌ «ارفاق» به کارگردانی رضا نجاتی به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی و هنری پویا نوین ماندگار و فیلم‌های «بی‌ریختی» به کارگردانی محمد رحمتی و تهیه‌کنندگی سمانه بهزادپور و «کمپانی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ایلناز خیرخواه از محصولات انجمن سینمای جوانان ایران هستند.

در بخش «محله» فیلم‌های «از پشت روزنه‌ها» به کارگردانی مجید نجاتی، به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان دفتر قم، «همیشه تو اول سلام می‌کنی» به کارگردانی سعید نجاتی و به تهیه‌کنندگی حوزه هنری و «ایستگاه» به کارگردانی احمد نورمحمدی و به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران دفتر ایلام در جشنواره فیلم شهر حضو دارند.

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، به دبیری مجید اکبرشاهی 27 تا 31 تیر در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند برای دریافت آخرین اطلاعات هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به کانال تلگرامی این رویداد هنری به نشانی  t.me/shahrfilmfest و اینستاگرام رسمی جشنواره www.instagram.com/shahrfilmfest مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *