نخستین جلسه کارگروه ارزیابی و برنامه‌ریزی جشنواره کودک برگزار شد

نخستین جلسه کارگروه ارزیابی و برنامه‌ریزی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به منظور بررسی ابعاد و ارائه پیشنهادات در خصوص نحوه چگونگی برگزاری جشنواره برگزار شد.

به گزارش جهان سینما به نقل از  روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، جلسه کارگروه ارزیابی و برنامه ریزی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با حضور دکتر سید مهدی جوادی مدیرعامل فارابی، دکتر رائد فریدزاده، مسعود احمدیان، بهروز شعیبی، محمد امین همدانی، سعید حسینی، احسان هوشیارگر و به دبیری مصطفی محمودی شرق تشکیل شد.

در این جلسه پس از تبادل نظرهای صورت گرفته بین اعضای این کارگروه گزارشی جامع در خصوص معایب و محاسن سی و چهار دوره برگزاری این رویداد بین‌المللی، پیشنهاداتی در خصوص نحوه برگزاری و ارتقاء دوره‌های آتی جشنواره ارائه شد.

 ارائه راهکارهایی در خصوص ارتقای حوزه سینمای کودک و نوجوان، برون رفت سینمای کودک و نوجوان از شرایط فعلی، برگزاری جشنواره به صورت سالانه یا دوسالانه، شرایط مناسب برای میزبانی جشنواره، بررسی جایگاه بین‌المللی جشنواره و چگونگی ارتقاء این جایگاه از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.

لازم به ذکر است برگزاری جلسات کارگروه ارزیابی و برنامه‌ریزی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تا تصمیم نهایی برای چگونگی برگزاری این جشنواره در زمان و مکان مشخص ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *