فیلم سینمایی «خورشید نیم  شب» آماده اکران آنلاین شد

اکران خصوصی فیلم  «خورشید نیمه شب» به تهیه کنندگی شهاب حسینی ونویسندگی و کارگردانی شبیرشیرازی که به علت  اپیدمی کرونا  به اکران  آنلاین خواهد پیوست ، جمعه 26 فروردین برگزار  شد.

به گزارش دریافتی ،درابتدای برنامه شهاب حسینی  در سخنانی به علت حضور نداشتن در ایران از مدعوین پوزش خواست . در ادامه ،  مراسم  با حضور  نیوشا ضیغمی،میر طاهر مظلومی،رضا ایرانمنش،مینا وحید،فرج الله گل سفیدی،بابک نوری و برخی هنرمندان برجسته نقاشی همچون سهراب هادی باحضور کارگردان وتهیه کننده سینما علی اکبر مزینانی تهیه کننده فیلم عقاب ها،خواستگاری،دنیا و قفس طلایی و  با  اجرای  سید جواد یحیوی با بخش‌هایی همچون اجرای کنسرت،بخش گالری،کنفرانس خبری و مراسم تجلیل  درکنار اکران فیلم برگزار شد.

شبیرشیرازی کارگردان فیلم در این مراسم گفت: همگی ما برای کار  وزندگی تلاش می کنیم اما خیلی اوقات درمسیر اصلی نیستیم .خیلی وقت ها یکدیگر  را آزار می دهیم،خیلی مواقع مفهوم واقعی عشق را فراموش می کنیم امید که این اثرتوانسته باشد تلنگری باشد به همگی ما  تا جهانی لبریز از عشق داشته باشیم.

 رضا ایرانمنش در این مراسم به سینماگران توصیه کرد که مطابق با ذائقه مردم فیلم بسازند  .وی گفت تا جایی که من می دانم  فیلم هایی که بار فلسفی دارند  یا شعاری هستند مخاطب را جذب نمی کنند.

در این مراسم از علی اکبر مزینانی تهیه کننده پیشکسوت سینما نیز تجلیل شد .

سایر بازیگران اصلی این فیلم علی سجادی،ازاده مهدی زاده،سمانه اسماعیلی هستند.

مدیر فیلمبرداری:محمد نامدار

موسیقی:مهدی حسینی

تدوینگر:سروش محمد زاده

با صدای رضا یزدانی

روابط عمومی:غزاله سعادتی

از جمله عکاسان خبری مریم سهیلی و …

مشاوره خبری:مهین نوبخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *