مستند «دخترِ بابا» آماده نمایش شد/ آسيب‌شناسی روابط پدران و دختران

مستند نیمه‌بلند «دخترِ بابا» به كارگردانی مهسا احمدزاده با موضوع آسيب‌شناسی روابط پدران و دختران آماده نمایش شد.

به گزارش  جهان سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، مستند نیمه‌بلند «دخترِ بابا» به كارگردانی مهسا احمدزاده و تهیه‌کنندگی مهیار عبدالملکی پس از چهار جلسه فیلمبرداری و پشت سر گذاشتن مراحل فنی آماده نمایش شد.

در اين مستند نيمه‌بلند، مخاطب با شش دختر كه با پدرانشان زندگی می‌کنند و دچار مشكل و تنش با آن‌ها هستند، روبه‌روست.

«دخترِ بابا» علاوه بر آسيب‌شناسی از سوی دكتر روانشناس، به روابط سالمی كه هر پدر و دختر باید با يكديگر داشته باشند، نيز می‌پردازد. در حقیقت این اثر به والدین و دختران کمک می‌کند تا روابط خود را بر اساس اصول درست و صحیح شکل بدهند.

مهدی ميرزایی، نازيلا صادقی، پريسا گندم‌كار، مليكا نوبهار، هليا يعقوب‌نژاد، مهسا احمدزاده و مريم مردان‌تبار از جمله کسانی هستند که در این مستند نیمه‌بلند حضور دارند. عوامل «دخترِ بابا» عبارتند از طراح و كارگردان: مهسا احمدزاده، تهیه‌کننده: مهیار عبدالملکی، جانشین تهیه‌کننده: شهره جوانبخت، مشاور پروژه: محمدمهدی ناهیدی، دستيار كارگردان: مهدی ميرزایی، فيلمبردار: فهيم عزيزی و مرتضی كزازی، صدابردار: مرتضی كزازی، تدوین، اصلاح رنگ و صداگذاری: سیدرضا موسوی، موسیقی: احسان نوروزی، دستيار فيلمبردار: عنايت عزيزی، عكاس: نازيلا صادقی و رامتين جهانبانی و باتشكر از پرويز عليزاده و فرزانه صفری (كلينيک سار).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *