بهروز شعیبی سیمرغ فیلم «بدون قرار قبلی» را به حرم امام رضا (ع) تقدیم کرد

کارگردان فیلم «بدون قرار قبلی» که در چهلمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی و سرباز وطن (جایزه ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) را دریافت کرده بود، جایزه خود را تقدیم حرم امام رضا (ع) کرد.

به گزارش  جهان سینما به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، بهروز شعیبی کارگردان فیلم «بدون قرار قبلی» همانگونه که در مراسم اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر گفته بود؛ این جایزه صاحبی دارد که طی روزهای آینده به صاحبانش می رسانیم، شامگاه 18 اسفند در برنامه «تشرف» شبکه یک سیما سیمرغ خود را تقدیم آستان قدس رضوی کرد.

همچنین به دستور تولیت آستان قدس رضوی، این سینماگر، خادم افتخاری حرم امام رضا (ع) شد.

«بدون قرار قبلی» فیلمی از بهروز شعیبی، به تهیه‌کنندگی محمود بابایی و از محصولات بنیاد سینمایی فارابی است.

داستان فیلم در مورد دختری به نام یاسمن با بازی پگاه آهنگرانی است که پس از سال‌ها به دلیل مرگ پدرش به ایران بازگشته است. پسر او دچار اوتیسم است و این مسئله، سفر را برایش دشوار می‌کند. یاسمین شناختی از پدرش ندارد و بیش از آن میراثی که پدر برایش گذاشته‌است باعث تعجب او می‌شود. اقامت کوتاه او در زادگاه پدر و دیدار با کسانی که پدرش را می‌شناسند او را به درک تازه‌ای از انسان و مفهوم مرگ می‌رساند.

پگاه آهنگرانی، الهام کردا، مصطفی زمانی و صابر ابر از بازیگران فیلم «بدون قرار قبلی» هستند که بخشی از این فیلم در حرم امام رضا (ع) و مشهد مقدس فیلمبرداری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *