به کارگردانی سجاد حسین‌پور/«مُطرَد» از ٨ اسفند در هیلاج روی صحنه می‌رود

سجاد حسین‌پور نمایش «مُطرَد» را از ٨ اسفند در تماشاخانه هیلاج به روی صحنه می‌برد.

سجاد حسین‌پور نویسنده و کارگردان نمایش «مُطرَد» یا «اعترافات ذهنی محبوس در فضایی دو در یک»، بیان کرد که این نمایش، دور دوم اجراهای قبلی نمایشی است که دی ماه ۱۴۰۰ اجرا شد و پس از استقبال کم نظیر مخاطبان، حال از ۸ اسفند ماه ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه هیلاج به روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان نمایش آمده است که: روایت‌های یک ذهن در روز سیزدهم قرنطینه…

سجاد حسین‌پور بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما است. او در ابتدای کارش در مجموعه‌های مختلف تلویزیون و سینما ایفای نقش کرده اما در ادامه‌ راه، تمرکزش را بیشتر روی تئاتر گذاشته است.

شروع کار او از سال ۹۰ با نمایش بانو گشسب به کارگردانی مریم معترف بود و پس از آن در نمایش‌های بسیاری از جمله:  کالیگولا، مهمانسرای دو دنیا، ببخش سایمون جان، زندگی دوگانه اندرو و… به روی صحنه رفته و هم‌چنین در سینما نیز در فیلم‌های سینمایی قتل عمد و هم‌چنان در گردش است به ایفای نقش پرداخته است.

او خاطرنشان کرد که باتوجه به شرایط موجود ویروس کرونا، بلیت فروشی نمایش با ۵۰٪ ظرفیت سالن انجام می شود و هم چنین بهای فروش بلیت را با تخفیف ویژه‌ای در سایت تیوال قرار داده‌ایم.

از دیگر عوامل نمایش «مُطرَد» می‌توان به: بازیگر: سجاد حسین‌پور، با همراهی: رامبد جوان، سارا خوئینی‌ها، مجتبی پیرزاده، ندا قاسمی، سعید داخ، توماج دانش بهزادی و رابعه مدنی، طراح حرکت: سجاد حسین‌پور، عرفان سلیمی، مشاور طراح حرکت: کامیار صالح‌پور، انتخاب موسیقی: احسان حسین‌پور، طراح لباس: سارا مژده، طراح گریم: سلماز نجفی، طراح صحنه: علی صادقی شهریور ، طراح صدا: سهیل حاتمی،  اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *