پوستر اصلی «دِرب» رونمایی شد

پوستر فیلم سینمایی «دِرب» به کارگردانی هادی محقق با طرحی از بابک یادگاریان منتشر شد.

به گزارش  جهان سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، پوستر فیلم سینمایی «دِرب» به کارگردانی هادی محقق و تهیه‌کنندگی رضا محقق از جمله فیلم‌های حاضر در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر، رونمایی شد.

طراحی پوستر این اثر برعهده بابک یادگاریان بوده و طراحی عنوان فیلم (لوگو) را امیر صداقتی انجام داده است.

بابک یادگاریان طراح پوستر «دِرب» درباره چگونگی طراحی آن عنوان کرد: ایدئولوژی نهفته در فیلم بیانگر این موضوع است که فلسفه وجودی انسان و انسانیت منافاتی با زندگی ماشینی و پیشرفت تکنولوژی ندارد و همچنان زنده است.

وی ادامه داد: در حقیقت استفاده از رنگ سبز و به تصویر کشیدن فضایی رویایی و شاعرگونه در پوستر فیلم، تلاشی برای به تصویر کشیدن موضوع «دِرب» بوده است.

این طراح پوستر خاطرنشان کرد: پوستر کاملا در خدمت محتوای فیلم طراحی شده است و با استفاده از المان‌های جذاب، تلاش دارد به مخاطب خود بگوید که به اصل انسانیت بازگردد.

این فیلم سینمایی که نماینده سینمای هنری در این دوره از جشنواره فیلم فجر محسوب می‌شود، در اولین سانس روز پنجشنبه 21 بهمن در برج میلاد یعنی خانه جشنواره برای اهالی رسانه اکران می‌شود.

«دِرب» که در استان کهگیلویه‌ و بویراحمد و در روستاهای اطراف شهر سوق فیلمبرداری شده است، روایتگر مامور اداره برقی است که قرار است برق خانه‌ای تَک و دورافتاده را وصل کند.

هادی محقق، محمد اقبالی و… از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *