اعلام جزئیات  نشست‌های رسانه‌ای فیلم‌های جشنواره40

نغمه دانش با بیان نکاتی درباره نشست‌های خبری 22 فیلم حاضر در جشنواره فیلم فجر به تشریح جزییات این بخش از جشنواره چهلم پرداخت.

به گزارش  جهان سینما به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر، مدیر نشست‌های خبری فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر درباره چگونگی برگزاری این بخش از جشنواره گفت: این نشست‌ها بعد از سانس اول نمایش هر فیلمی راس ساعت مقرر در تالار سعدی برگزار می‌شود. طول هر نشست 45 دقیقه است و باتوجه به اکران فیلم بعد، این زمان بیشتر نخواهد شد.

او افزود: در روز نخست ، اجرای هر دو نشست خبری که قرار است برای فیلم‌های «بیرو» و «مرد بازنده» برگزار شود بر عهده پدرام کریمی است. همچنین در روزهای آینده از حضور کارشناسان و مجریان دیگری نیز بهره گرفته می‌شود.

دانش در ادامه بیان کرد: سوال‌ها مانند ادوار گذشته به صورت مکتوب از سوی خبرنگاران ارائه می‌شود ولی اگر کسی از دوستان احساس کند سوال او به خوبی تبیین نشده است، طبق شرایط برنامه، به او فرصت داده می‌شود تا به صورت شفاهی نیز پرسش خود را مطرح کند.

وی درباره محوریت این نشست‌ها بیان کرد: این برنامه‌ها بیشتر برای تبیین و معرفی فیلم‌ها بوده و قراری برای نقد و بررسی آثار وجود ندارد.

مدیر نشست‌های خبری فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در پایان گفت: پارسال به دلیل شرایط کرونایی حاکم، میزبان رسانه‌های کمتری بودیم، اما طبیعتاً امسال با حضور پرتعدادتر اهالی رسانه نشست‌های پربارتری خواهیم داشت.  نکته مهم اینکه برخلاف سال‌های گذشته امسال منتقدان نیز در کنار اهالی رسانه فیلم‌ها را می‌بینند و حضورشان در نشست‌های خبری غنیمت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *