“قهرمان” اصغر فرهادی روی پرده رفت

فیلم سینمایی “قهرمان” آخرین ساخته اصغر فرهادی از امروز  در سینماهای سراسر کشور  روی پرده رفت.

 “قهرمان” اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم کن 2021 به نمایش درآمد و ضمن کسب “جایزه بزرگ ” مورد استقبال تماشاگران و منتقدان بین المللی قرار گرفت.

بازیگران این فیلم، امیر جدیدی، محسن تنابنده ، سحر گلدوست ، فرشته صدرعرفایی ،احسان گودرزی،مریم شاه داعی ، علیرضا جهاندیده ، فرخ نوربخت ، محمد عاقبتی ، صالح کریمایی و سارینا فرهادی هستند.

در فیلم «قهرمان»، رحیم با بازی امیر جدیدی در واقع قهرمان داستان است که به دلیل عدم پرداخت بدهی اش در زندان است. در حالی که او به مرخصی می آید، زنی که او را خیلی دوست دارد ، رحیم را متقاعد می کند بدهی اش را از محل کیف پر از پولی که او پیدا کرده، پرداخت کند. تصمیم رحیم پیامدهایی را به همراه دارد که او را به قهرمان داستان تبدیل می کند.

این فیلم بامداد چهارشنبه، با هشت سانس فوق‌العاده در سینماهای تهران اکران شد و از امروز در ۱۵۷ سالن در سراسر ایران، به نمایش در می‌آید.

بر اساس اعلام خانه فیلم، ۱۴ هزار و ۲۰۳ نفر تا صبح روز چهارشنبه، برای سانس‌های مختلف این فیلم بلیت تهیه کرده‌اند و فروش آن در سانس‌های باز شده سینماها با احتساب بلیت‌های پیش‌فروش شده در مجموع ۳۷۶ میلیون تومان است.

این فیلم چندی پیش به عنوان نمایتده سینمای ایران در اسکار معرفی شد..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *